МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ
Ключові слова:
фізичне виховання, особистість, індивідуалізація, системний підхід, духовність, модель, алгоритмАнотація
Комплексний характер процесу формування гуманістичних якостей студентів як суб’єктів духовної культури ставить задачу цільового моніторингу формування цінностей студентів у процесі навчання. Це свідчить про необхідність врахування системного підходу до вирішення проблеми ранжируваних оцінок впливових дій на формування духовності та гуманізму особистості. Для дослідження складних систем, до яких слід відносити процеси формування ціннісних вподобань особистості засобами та методами педагогічних технологій, запропоновано використання ідентифікаційних математичних моделей. На прикладі авторської комплексної моделі, яка була застосована в дослідженнях, доведено, що особистісні якості студентів можуть бути сформовані засобами і методами фізичного виховання, а це свідчить про можливість управління складними процесами виховання з використанням сучасних математичних методів моделювання складних об’єктів.Посилання
Flintoff А. Promoting and sustaining high quality physical education and school sport through school sport partnerships / A. Flintoff, R. Foster, S. Wystawnoha // European Physical Education Review. – 2011. – № 17. – Р. 341–351.
Bäckström M. Sports Technology Education at Mid Sweden University / М. Bäckström, М. Tinnsten, А. Koptyug // Procedia Engineering. – 2013. – Vol. 60. – Р. 214–219.
Clive C. Pope. The physical education and sport interface: Models, maxims and maelstrom / Clive C. Pope // European Physical Education Review. 2011. – № 17. – Р. 273–285.
Deng L. Deep Learning: Methods and Applications / L. Deng, D. Yu // Foundations and Trends in Signal Processing. – 2014. – Vol. 7. – № 3–4. – Р. 197–387.
Барыбина Л. Н. Алгоритм системы индивидуализации в физическом воспитании студентов / Л. Н. Барыбина // Физическое воспитание студентов. – Харьков : ХООНОКУ-ХГАДИ, 2012. – № 6. – С. 20–24.
Офіційний сайт методу МГУА [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http:/www.gmdh.net.
Ковалевський С. В. Відкрита освіта і фізична культура / С. В. Ковалевський, Л. В. Кошева // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. Г. П. Шевченко. – Вип. 6 (75). – Сєвєродонецьк : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2016. – С. 90–100.
Ковалевський С. В. Нейросітьова психо-фізіологічна модель студента / С. В. Ковалевський, Л. В. Кошева // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2013. – № 69. – C. 33–40.
Козина Ж. Л. Особенности структуры психофизиологических возможностей и физической подготовленности студентов разных спортивных специализаций / Ж. Л. Козина, Л. Н. Барыбина, Л. В. Гринь // Физическое воспитание студентов. – 2010. – № 5. – С. 30–35.