ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
Ключові слова:
відеоматеріали, засіб навчання, змішане навчання, інформаційно-комунікаційні технології, метод навчання, хмарні технології, професійна підготовкаАнотація
У статті розглядаються питання ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці військовослужбовців. На підставі проведеного аналізу науково-педагогічної літератури та власного досвіду виявлено можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки військовослужбовців. Охарактеризовано найефективніші методи та засоби навчання з використанням інформаційнокомунікаційних технологій, а саме змішане навчання, відеоматеріали, хмарні технології тощо. Виділено позитивні чинники інформаційно-комунікаційних технологій, що підвищують ефективність підготовки військовослужбовців. Обґрунтовано використання інформаційно-комунікаційних технологій, що стає базою для професійної підготовки військовослужбовців та гарантує відповідну якість, варіативність, диференціацію та індивідуалізацію освітнього процесу.Посилання
Blended learning / University of Waterloo. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://uwaterloo.ca/centre-for-teachingexcellence/resources/blended-learning.
Кадемія М. Ю. Сучасні педагогічні технології навчання дорослих [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://tipus.khpi.edu.ua/article/viewFile/42189/38662.
Кравченко Г. В. Использование модели смешанного обучения в системе высшего образования / Г. В. Кравченко // Известия АлтГУ. – 2014. – № 2 (82). [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/ispolsovanie-modelismeshannogo-obucheniya-v-sisteme-vysshego-obrazovaniya.
Кустовська І. М. Відеоматеріали професійного спрямування під час вивчення німецької мови / І. М. Кустовська // Іншомовна підготовка працівників правоохоронних органів та сектору безпеки: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (21 квітня 2017 року). – Київ : Національна академія прокуратури України. – 2017. – С. 76–77.
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.meduniv.lviv.ua/files/info/nats_strategia.pdf.
Пилипчук А. Ю. Створення засобів інформаційно-комунікаційних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти: проблеми і можливі шляхи їх вирішення / А. Ю. Пилипчук // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2008. – № 3. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/116/102.
Федорчук О. С. Фахово-інформатична компетентність майбутніх правознавців як складова їхньої функціональної готовності / О. С. Федорчук // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – 2010. – Вип. 5. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_5_16.