ТЕХНОЛОГІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В СИСТЕМУ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • В. В. Драгунова

Ключові слова:

інновація, інноваційна діяльність, інноваційні підходи, модель, педагогічні умови, технологія, управління системою середньої освіти

Анотація

У статті здійснено науково-теоретичний аналіз інноваційного менеджменту в системі середньої освіти; визначено основні умови їх впровадження. Охарактеризовано модель, яка впроваджуватиметься в управлінський процес саме за допомогою педагогічних умов у системі середньої освіти, з продукуванням та впровадженням інноваційних змін, з урахуванням регіональної специфіки, зовнішніх та внутрішніх факторів. Розкрито технологію забезпечення реалізації моделі педагогічних умов впровадження інноваційного менеджменту в систему середньої освіти; відображено поетапне впровадження складових частин технології моделі педагогічних умов на основі застосування сучасних принципів та інновацій для перспективного розвитку системи середньої освіти регіону.

Посилання

Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологи [Текст] / В. П. Беспалько. – Москва, 1989. – 192 с.

Васильченко Л. В. Формування управлінської культури керівника школи в системі післядипломної педагогічної освіти: дис. …канд. пед. наук: 13.00.04. – Запоріжжя: ЗОІППО, 2006.

Даниленко Л. І. Управління інноваційною діяльністю в загальноосвітніх навчальних закладах: монографія / Л. І. Даниленко. – Київ : Міленіум, 2004. – С. 85.

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник. – Київ : Академвидав, 2004. – 352 с.

Довбиш І. Модель державно-громадського управління ЗНЗ // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2006. – № 1. – С. 69–75.

Єльникова Г. В. Теоретичні підходи до моделювання державно– громадського управління // Директор школи. – 2003. – № 40–41.

Мельник В. Підвищення кваліфікації керівника загальноосвітнього навчального закладу як інноватора освітнього процесу // Директор школи. –2002. – № 9, березень. – С. 5–6.

Машарова Т. В. Педагогические теории, системы и технологии обучения: Учебное пособие. – Киров : ВГПУ, 1997. – С. 157.

Ніколаєнко С.М. Теоретико-методологічні основи управління інноваційним розвитком системи освіти України: монографія. – Київ : Київ. Нац. тор.-екон. ун-т, 2008. – 419 с.

Пикельная В. С. Теория и методика моделирования управленческой деятельности (школоведческий аспект) : дис. …док. пед. наук : 13.00.01 / Криворожский пед. институт. – Київ, 1993. – 374 с.

Рожнова Т. Є. Особливості моделювання управління професійно-технічним навчальним закладом в умовах інноваційних процесів / Т. Є. Рожнова // Теорія та методика управління освітою: електронне наукове фахове видання ДВНЗ: «Університет менеджменту освіти». – 2010. – Вип. 3. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ ttmuo /2010_3/index.htm.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-12