МЕТОДИКА ФУНДАМЕНТАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ БАЗ ДАНИХ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • І. О. Бардус

Ключові слова:

методика навчання, фундаменталізація, ІТ-фахівець, бази даних, цілі навчання, зміст навчання, методи навчання, дидактичні засоби, продуктивна діяльність

Анотація

Стаття присвячена проблемі підвищення якості навчання баз даних майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій на засадах фундаменталізації освіти. Розроблено методику фундаменталізованого навчання баз даних і систем керування базами даних. Наведено систему навчальних, розвивальних і виховних цілей навчання баз даних за умови фундаменталізації освіти. Визначено умови фундаменталізації змісту навчання баз даних майбутніх ІТ-фахівців. Доведено необхідність подання навчальних понять курсу у вигляді семантичної моделі, яка містить ознаки призначення, структури, принципу дії, характеристики й фундаментальні філософські та математичні теорії, закони, категорії. Описано методику організації продуктивної навчально-пізнавальної діяльності студентів під час лекційних і практичних занять. На прикладі теми «Індексація» описано методи й дидактичні засоби продуктивної навчально-пізнавальної діяльності студентів під час лекційних і практичних занять.

Посилання

Бардус І. О. Визначення закономірностей розвитку програмного забезпечення комп’ютерної техніки як умова фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій / І. О. Бардус // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія «Педагогічні науки» : зб. наук. пр. – Бердянськ : ФОП Ткачук О. В., 2017. – Вип. 3. – С. 94–101.

Бардус І. О. Методи фундаменталізованого навчання майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій виконувати продуктивну діяльність / І. О. Бардус // Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст. : збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 26–27 січня 2018 року). – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2018. – Ч. 1. – 2018. – С. 53–56.

Бардус І. О. Структура та зміст професійної компетентності фахівців у галузі інформаційних технологій / І. О. Бардус // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наукових праць. – Вип. 54–55. – Харків : Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА), 2017. – С. 55–64.

Бардус І. О. Філософські засади концепції фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій / І. О. Бардус // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наукових праць. – Вип. 52–53. – Харків : Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА), 2016. – С. 7–17.

Бардус І. О. Фундаменталізація змісту професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій до продуктивної діяльності / І. О. Бардус // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія «Педагогіка». – 2017. – № 3. – С. 74–81.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-20