РОЗРОБКА ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
електронний посібник, електронний ресурс, освітній процес, вивчення фізики, студенти педагогічного закладу вищої освітиАнотація
У статті актуалізується проблема розробки та впровадження в освітній процес педагогічних закладів вищої освіти ефективних педагогічних програмних засобів навчання, які сприяють підвищенню якості вивчення курсу загальноїфізики студентами фізико-математичних факультетів та обґрунтована мета їх використання в процесі підготовки
майбутніх учителів фізики. Здійснено аналіз програмного забезпечення, яке надає можливість створювати такого
роду електронні освітні ресурси. У ході дослідження було проаналізовано підходи до визначення поняття «електронний освітній ресурс», а також здійснено спробу виділити їх переваги та недоліки. Досліджено процес побудови електронних освітніх ресурсів за допомогою пакету програм SunRav BookOffice, який призначений для створення і переглядання електронних книг і підручників, а також доведено доцільність їх використання у вищій педагогічній школі.
З метою проектування електронного освітнього ресурсу визначено основні етапи його створення, а також наочно
представлена й схематично деталізована його структура
Посилання
Бойко С. М. Cтворення електронних дидактичних ресурсів (посібників, підручників) з використанням пакету програм
SUNRAV BOOKOFFICE: методичні вказівки / С. М. Бойко, І. О. Дротік, В. С. Шаповалова, Л. О. Зозуля, І. С. Канарська. –
Словянськ : Вид-во ВП «Слов’янський технікум Луганського національного аграрного університету», 2013. – 35 с.
Григорьев С. Г. Информатизация образования. Фундаментальные основы. Учебник для педагогических вузов и системы повышения квалификации педагогов / С. Г. Григорьев, В. В. Гриншкун. – Москва, 2005. – 230 с.
Гуревич Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі: посібник [для пед. працівників і студ. пед. навч. закл.] / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2002. – 116 с.
Данилевич Л. П. Створення засобів наочності з використанням комп’ютерних технологій / Л. П. Данилевич, О. М. Лиходід // Професійна підготовка педагогічних працівників. – Київ-Житомир: Житомирський держ. пед. ун-т, 2000. – С. 16.
Жалдак М. І. Проблеми інформатизації навчального процесу в середніх і вищих навчальних закладах / М. І. Жалдак // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2013. – № 3. – С. 8–15.
Жалдак М. І. Система підготовки вчителя до використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі / М. І. Жалдак // Інформатика та інформаційні технології в навчальному закладі. – 2011. – № 4-5. – С. 76.
Зайнутдинова Л. Х. Создание и применение электронных учебников (на примере общетехнических дисциплин) / Л. Х. Зайнутдинова. – Астрахань: изд. «ЦНТЭП», 1999. – 363 с.
Роберт И. В. Современные информационные технологии в образовании: Дидактические проблемы; перспективы использования / И. В. Роберт. – Москва : ИИО РАО, 2010. – 140 с.
SunRav BookOffice. Электронные книги [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://htmleditors.ru/Rasnoe/e_books/
list6/sun_rav_book_office.html.
SunRav BookOffice – электронные книги для образования, бизнеса, дома... [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
http://itog.info/blogs/drakano/sunrav_bookoffice_-_elektronnye_knigi_dlya_obrazovaniya_biznesa_doma.