ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У СТУДЕНТІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕСС ВНЗ

Автор(и)

  • Н. Б. Булгару

Ключові слова:

нноваційні технології, інформаційні технології, професійна компетенція, мультимедійні лекції, тренінг-лекції, інтерактивні дискусії

Анотація

У статті досліджено процес формування професійних компетенцій у студентів шляхом впровадження інноваційних та інформаційних технологій в освітній процес ВНЗ. Визначені особливості впровадження інноваційних та інформаційних технологій в освітній процес ВНЗ, охарактеризовані основні якості та критерії технологічності освітнього процесу у ВНЗ. Досліджено та науково обґрунтовано особливості втілення інноваційних та інформаційних технологій в освітній процес ВНЗ, розглянуті методи та засоби формування професійних компетенцій в умовах різних моделей навчання.

Посилання

Дудко Л. А. Роль інноваційних педагогічних технологій у становленні конкурентоспроможних спеціалістів / Л. А. Дудко // Мультиверсум. Філософський альманах. – К.: Центр культури. – 2004. – № 39. – С. 1–4.

Канаев В. І. Дистанційне навчання: технологічні аспекти / В. І. Канаев. – Київ : Сучасний гуманітарний університет, 2008. – 192 с.

Кремень В. Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави / В. Кремень // Освіта України. – 2003. – № 34. – C. 2.

Козлакова Г. О. Теоретичні і методичні основи застосування інформаційних технологій у вищій технічній освіті / Г. О. Козлакова – К.: ІЗМН, 1997. – 180 с.

Кофтан Ю. Р. Програмно-інструментальне забезпечення мережевих систем дистанційного навчання / Ю. Р. Кофтан // Дистанційна освіта. – 2003. – № 4. – С. 19–26.

Олійник А. Поняття й реальність процессу інноваційного розвитку освіти в Україні в контексті Болонських декларацій // Вища освіта України. – 2007. – № 1. – С. 42–49.

Пидкасистый П. І. Педагогіка. Навчальний посібник для студентів педагогічних ВНЗ і педагогічних коледжів / під ред. П. І. Пидкасистого. – Київ, 2008. – 640 с.

Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: наук. метод. посібн. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. – Київ : Видавництво А. С. К., 2004. – 192 с.

Тартур Ю. Г., Медведев В. Е. Подготовка преподавателя высшей школы : компетентностный подход [Текст] / Ю. Г. Тартур, В. Е. Медведев // Высшее образование в Украине. – 2007. – № 11. – С. 46.

Трайнев В. А. Нові інформаційні комунікаційні технології в освіті / В. А Трайнев, В. Ю. Теплышев, І. У. Трайнев. – Київ: «Дашков і До», 2009. – 320 с.

Хуторской А. Образовательные компетенции в дидактике и методике личностно-ориентированного обучения [Текст] / А. Хуторской // Известия МСАО. – 2003. – № 2. – С. 167.

Levina M. M. Technology of professional-pedagogical education. Moscow, 2001.

Sibirskaya M. P. Pedagogical technologies and improvement of professional skill of engineering-pedagogical workers. St. Petersburg, 2001.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-14