ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОМУ ПРОГРАМУВАННЮ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ

Автор(и)

  • С. Л. Конюхов

Ключові слова:

професійна підготовка, майбутній інженер-програміст, заклад вищої освіти, об’єктноорієнтоване програмування, об’єктно-орієнтований аналіз, об’єктно-орієнтоване проектування, мова програмування, зміст навчання

Анотація

Зміст підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти має сприяти формуванню у студентів професійних компетентностей. Підґрунтям для формування такого змісту є парадигми програмування, які забезпечують його усталеність в умовах постійного оновлення технологій розробки. У межах дослідження розглядається проблема удосконалення змісту навчання студентів об’єктно-орієнтованій парадигмі. Для її вирішення пропонується формування наскрізної змістовної лінії вивчення об’єктно-орієнтованої парадигми у складі дисципліни «Програмування», а також низки інших дисциплін циклу професійної підготовки. Для проектування змісту використовується метод якісного контент-аналізу джерел, присвячених об’єктно-орієнтованій парадигмі. За результатами аналізу визначена послідовність вивчення об’єктно-орієнтованих засобів мов програмування, а також методів об’єктно-орієнтованого аналізу і проектування. Результатом дотримання цієї наскрізної лінії є формування у студентів компетентностей у сфері об’єктно-орієнтованої розробки.

Посилання

Буч Г. Объектно-ориентированный анализ и проектирование с примерами приложений / [Г. Буч, Р. А. Максимчук, М. У. Энгл, Б. Дж. Янг, Д. Коналлен, К. А. Хьюстон]. – Москва : ООО «И.Д. Вильямс», 2008. – 720 с.

Конюхов С. Л. До питання вибору мови програмування для вивчення дисципліни «Об’єктно-орієнтоване програмування» в університетах / С. Л. Конюхов // Інформаційні технології в освіті та науці : зб. наук. праць. – Мелітополь : Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2017. – № 1 (9). – С. 128–132.

Резиг Дж. JavaScript для профессионалов / Дж. Резиг, Р. Фергюсон, Дж. Пакстон. – Москва : ООО «И.Д. Вильямс», 2016. – 240 с.

Clark D. Beginning C# Object-Oriented Programming / D. Clark. – New York : Apress, 2011. – 362 p.

Eckel B. Thinking in Java / B. Eckel // Upper Saddle River: Prentice Hall, 2003. – 1151 p.

Joint Task Force on Computing Curricula, Association for Computing Machinery (ACM) and IEEE Computer Society. Computer Science Curricula 2013: Curriculum Guidelines for Undergraduate Degree Programs in Computer Science. – New York : ACM, 2013. – 518 p. – [Електронний ресурс]. – DOI : 10.1145/2534860.

Pecinovský R. OOP – Learn Object Oriented Thinking and Programming / R. Pecinovský. – Řepín–Živonín : Tomáš Bruckner, 2013. – 527 p.

Zakas N. C. The principles of object-oriented JavaScript. San Francisco : No Starch Press, Inc, 2014. – 122 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-21