АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
експеримент, етапи експерименту, рівні сформованості соціальної зрілості, компоненти соціальної зрілостіАнотація
У статті проаналізовано дослідно-експериментальну роботу з впровадження організаційно-педагогічних умов формування соціальної зрілості старшокласників у позакласній діяльності. Розкрито специфіку етапів діагностичного дослідження з метою порівняння даних констатувального та формувального етапів експерименту, які є доказом ефективності засобів із виявлення та створення належних оптимальних організаційно-педагогічних умов формування соціальної зрілості старшокласників. Простежено динаміку рівнів сформованості соціальної зрілості учнів експериментальної та контрольної групи і досліджено компоненти соціальної зрілості, а саме: громадянську, особистісну, комунікативну, трудову й етичну зрілість. Висвітлено результати дослідження сформованості соціальної зрілості старшокласників на завершальному етапі експерименту. Результативність експериментальної роботи оцінювалася на основі кількісних і якісних змін рівнів соціальної зрілості старшокласників у позакласній діяльності.Посилання
Заворотченко Л. А. Структура соціальної зрілості старшокласників / Л. А. Заворотченко // Applied and Fundamental Stadies : Proceedings of the 4th International Academic Conference. – November 29–30, 2013. – Vol. 1. – Louis, Missouri, USA. – P. 146–151.
Кожевникова Т. Методика выявления уровня социальной зрелости выпускников / Т. Кожевникова // Классный руководитель. – 2003. – № 6. – С. 97–107.
Круглов Б. С. Роль ценностных ориентаций в формировании личности школьника / Б. С. Круглов // Психологические особенности формирования личности школьника. – Москва, 1983. – С. 4–15.
Ядов В. А. Социологическое исследование: методология, программы, методы / В. А. Ядов. – Самара : Самарский университет, 1995. – 331 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-07-29
Номер
Розділ
Статті