КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ ІМІДЖУ

Автор(и)

  • О. С. Митцева

Ключові слова:

імідж, професійний імідж, класифікація, критерій, особливості, особистість, фахівець з інформаційних технологій

Анотація

У статті порушено проблему систематизації типів іміджу відповідно до різних критеріїв: емоційне забарвлення; базисні підстави; цільова установка; ступінь раціональності; кінцевий результат; функціонування; призначення особистості; кількість суб’єктів; характер соціальної діяльності; диференціація сфери професійної діяльності; соціально-демографічні характеристики; культурний контекст. На основі аналізу наукової літератури визначено типи іміджу, які характеризують особливості професійного іміджу фахівця з інформаційних технологій (цілісність, узгодженість, керованість, зумовленість, відповідність, суб’єктність, поєднання внутрішніх і зовнішніх чинників), що сприяють конкурентоспроможності і досягненню успіху у створенні професійного іміджу на рівні особистості, організації і ринку послуг.

Посилання

Беляева М. О. Азы имиджелогии: имидж личности, организации, территории : учебное пособие для вузов. – изд. 2-е дополненное /М. О. Беляева, В. А.Самкова. – Москва ; Екатеринбург : Кабинетный ученый, 2017. – 228 с.

Дейвис Ф. Ваш абсолютный имидж. Книга для политиков и бизнесменов, для мужчин и женщин / Ф. Дейвис. – Минск : Попурри, 1997. – 272 с.

Jefkins F. Public relations text / F. Jefkins. – London : Pitman Publishing, 1992. – 375 p.

Змановская Е. В. Руководство по управлению личнім имиджем / Е. В. Змановская. – Санкт-Петербург : Речь, 2005. – 144 с.

Ісаченко В. В. Формування професійно-педагогічного іміджу майбутніх викладачів вищої школи : автореф. дис. … пед. наук : 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / В. В. Ісаченко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2004. – 21 с.

Ковальова О. О. Визначення типів іміджу вчителя і вчителя-адміністратора // Психологія і суспільство. Тернопільський національний економічний університет. – 2006. – № 4. – С. 81−85.

Коханенко А. И. Имидж рекламных персонажей / А. И. Коханенко. – Москва : МарТ, Ростов-на-Дону : МарТ, 2004. – 164 с.

Палеха Ю. І. Іміджологія: навч. посібник / Ю. І. Палеха – Київ : Вид-во Європ. Ун-ту, 2005. –324 с.

Панфилова А. П. Имидж делового человека : учебное пособие / А. П. Панфилова. – Санкт-Петербург: ИВЭСЭП, Знание, 2007. – 490 с.

Панасюк А. Ю. Формирование имиджа: стратегия, психотехнологии, психотехники / А. Ю. Панасюк. – Москва : Изд-во “Омега-Л”, 2007. – 226 с.

Почепцов Г. Г. Имиджелогия: теория и практика / Г. Г. Почепцов. – Київ : Изд-во “Ваклер”, 2004. – 576 с.

Шепелъ В. М. Имиджелогия: Секреты личного обаяния / В. М. Шепель. – Ростов-на-Дону : “Феникс”, 2005. – 472 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-26