СИСТЕМА НАУКОВО-ПРИРОДНИЧОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Г. С. Кашина

Ключові слова:

науково-природнича підготовка, вчителі трудового навчання, вчителі технологій, система післядипломної освіти

Анотація

У статті досліджується система науково-природничої підготовки вчителів технологій у післядипломній освіті. Розвиток систем навчання науково-природничих дисциплін набуває стрімких темпів, що є наслідком стрімкого розвитку науки й техніки. Науково-природнича підготовка вчителів технологій забезпечує реалізацію наступності навчання дисциплін природничого, технічного і фахового циклів, концепції неперервності педагогічної освіти та становить основу навчального плану підготовки вчителів технологій у системі післядипломної освіти.
Навчання вчителя в системі післядипломної освіти є комплексом психолого-педагогічної, методичної, науково-природничої, інформаційно-комунікаційної, практичної і соціально-гуманітарної підготовки. Сучасний викладач технологій повинен постійно підвищувати свій науковий та професійний рівень, педагогічну майстерність, освоювати нові педагогічні технології, використовувати інформаційні технології та їх можливості в навчально-виховному процесі.

Посилання

Гуменюк Т. Б. Теоретичні основи проектування навчальних планів у системі підготовки вчителя трудового навчання / Т. Б. Гуменюк, М. С. Корець // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2007. – № 7. – С. 66–69.

Кашина Г. С. Компетентнісний підхід у науково-природничій підготовці вчителів технологій у системі післядипломної освіти / Г. С. Кашина // Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки : збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. – Одеса : ГО “Південна фундація педагогіки”, 2018, С. 92–95.

Концепція розвитку неперервної педагогічної освіти: Наказ Міністерства освіти і науки України від 14.08.2013 № 1176 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/36816/.

Корець М. С. Науково-технічна підготовка вчителів для освітньої галузі “Технології” : монографія / М. С. Корець. – Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002. – 258 с.

Cлабко В. М. Теорiя i прaктикa формувaння проектно-технологiчної культури мaйбутнiх учителiв технологiчної оcвiти : моногрaфiя / В. М. – Київ : ОЛДІ-Плюc, 2016. – 388 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-26