ШИРОКИЙ КОНТЕКСТ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ У США

Автор(и)

  • Л. В. Сало

Ключові слова:

підготовка вчителів хореографії в США, загальноосвітня підготовка, блок загальноосвітніх дисциплін, базові курси, курси широкого контексту, створення власної освітньої траєкторії студента, загальні компетентності вчителя хореографії

Анотація

Статтю присвячено висвітленню особливостей загальноосвітньої підготовки вчителів хореографії в університетах США. Розглянуто зміст підготовки вчителів хореографії в США на рівні бакалавра. Подана детальна характеристика навчальних курсів за базовими напрямами загальноосвітньої підготовки, а саме: аналітичне читання і письмо, вивчення гуманітарних текстів, математична грамотність. Проаналізовано результати навчання, передбачені унаслідок опанування цими курсами. Детально розглянуто навчальні курси, які пропонуються студентам за напрямами загальноосвітньої підготовки більш широкого контексту: мистецтво, поведінка людини, раса та етнічна різноманітність, наука та техніка, американське суспільство, світова спільнота. З’ясовано механізм створення власної освітньої траєкторії, яка є індивідуальною для кожного студента.

Посилання

Сало Л. В. Зміст загальноосвітньої підготовки вчителів хореографії в університетах США [Текст] / Л. В. Сало // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка; редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін. – Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – № 5 (49). – С. 51–58.

Bulletin 2018–2019. GENERAL EDUCATION. – Retrieved at: http://bulletin.temple.edu/undergraduate/general-education.

General Education Program. Course Search. – Retrieved at: https://gened.temple.edu/course-search.

National Association of Schools of Dance. – Retrieved at: http://nasd.arts-accredit.org.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-23

Номер

Розділ

Статті