ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН У ВИЩІЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Н. Г. Русіна

Ключові слова:

інновація, інноваційні процеси, інноваційне навчання, інноваційні моделі навчання, інноваційні методи навчання, кооперативне навчання, колективно-групове навчання, ситуативне моделювання, опрацювання дискусійних питань

Анотація

Статтю присвячено актуальним проблемам модернізації та підвищення якості вищої землевпорядної освіти України в контексті європейської інтеграції. Особливу увагу приділено інноваційним методикам викладання дисциплін на землевпорядних факультетах. Проведено аналіз освітніх програм спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій». Розглянуто поняття «інновація», «інноваційні процеси», «інноваційне навчання». Надано характеристику інноваційних моделей сучасної вітчизняної вищої школи. Зазначено, що високу ефективність навчального процесу на землевпорядному факультеті вищого закладу освіти забезпечує застосування таких методів, форм і прийомів навчальної роботи: кооперативне навчання, колективно-групове навчання, ситуативне моделювання, опрацювання дискусійних питань.

Посилання

Артикуца Н. В. Інноваційні методики викладання дисциплін у вищій юридичній освіті [Електронний ресурс] / Н. В. Артикуца. – Режим доступу: http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/bitstream/123456789/2424/1/Artikutsa_Inov.pdf.

Бистрова Ю. В. Інноваційні методи навчання у вищій школі України / Ю. В. Бистрова // Право та інноваційне суспільство. – 2015. – № 1 (4). – С. 27–33.

Вища освіта України і Болонський процес: навч. посіб. / Авт. колектив: М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук та ін. – Тернопіль: «Навчальна книга – Богдан», 2004. – С. 242.

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посіб. / І. М. Дичківська. – Київ: «Академвидав», 2004. – 352 с.

Козяр М. М. Інноваційні технології навчання в діяльності ВНЗ / М. М. Козяр // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: зб. наук. пр. / Ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків: НТУ «ХПІ», 2014. – Вип. 38–39 (42–43). – С. 142–151.

Кошечко Н. В. Інноваційні освітні технології навчання та викладання у вищій школі / Кошечко Н. В. // Педагогіка. – 2015. – № 1 (1). – С. 35–38.

Кошечко Н. В. Методика викладання у вищій школі: навч. посіб. / Н. В. Кошечко. – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013. – 115 с.

Лазарєва О. В. Інноваційний характер розвитку сучасного землеустрою / О. В. Лазарєва // Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Розділ ІІІ. Економіка та управління підприємствами. – 2018. – № 1. – С. 81–87.

Мартин А. Г. Вища освіта з геодезії та землеустрою: час змінювати пріоритети навчання ? / А. Г. Мартин // Землевпорядний вісник. – 2018. – № 2. – С. 30–36.

Словник іншомовних слів / За ред. О. С. Мельничука. – Київ, 1974.

Словник іншомовних слів / Уклад.: С. М. Морозов, Л. М. Шкарапута. – Київ: «Наук. думка», 2000. – 680 с.

Третяк А. М. Земельний кадастр як самостійна галузь наукового знання / А. М. Третяк, В. М. Третяк, О. Я. Панчук, О. Ф. Ковалишин, А. В. Тарнопольський //Землеустрій, кадастр і моніторинг земель. – 2018.– № 1. – С. 25–32.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-23

Номер

Розділ

Статті