ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНІ ЗАВДАННЯ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НЕМОВНИХ ЗВО

Автор(и)

  • Г. О. Руденко
  • Ю. В. Причина

Ключові слова:

професійно-орієнтоване навчання, професійно-орієнтовані завдання, іноземна мова, студенти економічних спеціальностей, професійна діяльність, ділова гра, диспути, дискусія

Анотація

У статті розглянуто актуальну проблему професійно-орієнтованого навчання іноземної мови у немовних закладах вищої освіти. Автори визначають основні переваги професійно-орієнтованих завдань, а також розглядають особливості застосування ділових ігор, дискусій, кейсів на заняттях з іноземної мови для розвитку мовленнєвих компетенцій у студентів економічних спеціальностей немовних ЗВО. Обґрунтована необхідність створення нових навчальних програм і додаткових навчальних посібників з орієнтацією на співдружність викладачів і студентів. Висвітлено особливості застосування професійно-орієнтованого підходу у навчанні іноземних мов у немовних ЗВО, ефективної мовної підготовки та формування професійної мовної компетентності студентів. Також у статті наводяться приклади професійно-орієнтованих завдань, що можуть застосовуватися викладачами іноземної мови під час занять зі студентами економічних спеціальностей.

Посилання

Брухаль Я. Б. Методологічні та дидактичні особливості викладання іноземної мови за професійним спрямуванням / Я. Б. Брухаль // Молодий вчений: зб. наук. пр. – 2017. – Вип. № 9 (49). – С. 311–315.

Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранному языку: пособие [для учителя] / Н. Д. Гальскова. – Москва: АРКТИ-Глосса, 2000. – С. 165.

Канюк О. Л. Особливості викладання професійно-орієнтованої іноземної мови / О. Л. Канюк // Актуальні питання гуманітарних наук. – Вип. 14. – 2015. – С. 272–274.

Образцов П. И., Иванова О. Ю. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку на неязыковых факультетах вузов / П. И. Образцов, О. Ю. Иванова. – Орел: ОГУ, 2005. – С. 114.

Панченко О. І., Шепель Ю. О. Професійна іншомовна комунікативна та дискурсивна компетенція. Сутність та структура / О. І. Панченко, Ю. О. Шепель // Лінгвістика. Лінгвокультурологія (електронний ресурс): зб. наук. пр. – Дніпропетровськ, 2016.

Прокопова О. П. Мовленнєво-комунікативна компетентність як одна із складових професійного становлення фахівця / О. П. Прокопова // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: “Педагогічна”. – 2010. – Вип. 16. – С. 54–57.

Сура Н. А. Методичне забезпечення та організація навчання курсу професійно-орієнтованого спілкування іноземною (англійською) мовою у ВНЗ / Н. А. Сура // Вісник ЛДПУ ім. Т. Г. Шевченка. – 2003. – № 7 (63). – С. 205–207.

Цибух Л. М. Інтерактивні методи як засіб розвитку пізнавальної активності та професійного мислення студентів-психологів / Л. М. Цибух // Наука і освіта. – Одеса, 2008. – № 3. – С. 217–220.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-23

Номер

Розділ

Статті