ЕМОЦІИНИИ ІНТЕЛЕКТ ВЧИТЕЛЯ ЯК ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Т. М. Фогель

Ключові слова:

емоційний інтелект, емоційний інтелект вчителя, професійний розвиток, розвиток емоційного інтелекту

Анотація

У найближчій перспективі на ринку праці будуть необхідні фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, кри­тично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, вміють конструктивно керувати емоціями та володіти іншими сучасними вміннями. Було доведено, що професійні компетентності вчителя, зокрема емоційний ін­телект, є дуже важливими для ефективності навчального процесу. У наш час не досить багато уваги приділяється розвитку вчительського емоційного інтелекту. Ще зовсім недавно спостерігалося знехтування емоціями в галузі осві­ти. З огляду на те, що емоційний інтелект можна розвивати в дорослих і що такий розвиток сприяє покращенню особистісних, професійних та організаційних результатів, розвиток емоційного інтелекту в майбутніх вчителів є важливим завданням, яке має бути включеним до освітнього процесу вищих педагогічних закладів освіти.

Посилання

Драбчук Т. І., Дубовик С. Г. Розвиток емоційного інтелекту сучасних менеджерів як умова їх успішної діяльності / Т. І. Драбчук, С .Г. Дубовик // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Економіка і менеджмент». – Суми, 2014. – № 5. – С. 1-7.

Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIH.

Фогель Т. М. Виховання культури міжетнічних стосунків підлітків у процесі позакласної роботи : дис. ... кан. пед. наук: 13.00.07 / Т М. Фогель. – О., 2013. – 286 с.

Bar-On R. (2006). The Bar-On model of Emotional-Social Intelligence (ESI). Psicothema, 18 (sup), 13-25.

Emotional Intelligence. (2010) MTD Training and Ventus Publishing ApS. Download free ebooks at bookboon.com.

Mayer J. D. and Salovey P (1997). What is emotional intelligence? In P Salovey & D. Sluyter (Eds.), Emotional Development and Emotional Intelligence: Educational Implication (pp. 3-31). New York, NY: Basic Books.

Teachers’ emotional intelligence: The impact of training / Special Issue Volume 8, Number 1, April 2016 pp 75-94.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-08-19