ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Ключові слова:
професійна освіта, педагогічні умови, професійна компетентність, практична підготовка, фахові дисципліни, бакалаврАнотація
У статті розкриваються основні підходи до визначення педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти. Зважаючи на результати дослідження та обмежуючись умовами визначеного вищого педагогічного закладу, автор пропонує власне бачення педагогічних умов на засадах компетентнісного підходу: створення мотиваційно-ціннісного середовища в навчальному процесі; розширення когнітивно-діяльнісного складника професійної підготовки майбутніх бакалаврів харчових технологій через використання інтерактивних методів навчання; розвиток особистісних та професійно важливих здібностей, морально-етичне вдосконалення особистості майбутнього фахівця. Визначені педагогічні умови дозволять забезпечити успішний результат та сприятимуть формуванню високого рівня професійної компетентності майбутніх бакалаврів харчових технологій.
Посилання
Андреев В. А. Педагогика творческого саморазвития. Инновационный курс: в 2 кн. / В.А. Андреев. – Казань: изд-во Казан. гос. ун-та, 1996. – Кн. 1. – 552 с.
Басараб В. Я. Дослідно-експериментальна перевірка педагогічних умов формування ключових компетентностей майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних у професійно-технічних навчальних закладах / В. Я. Басараб // Професійна освіта: проблеми і перспективи ІПТО НАПН України : зб. наук. праць. – Київ : ІПТО НАПН України, вид-во ООО «ІМА-прес» Павлоград, 2015. – Вип. 8. – С. 95-100.
Великий тлумачний словник української мови / упоряд. Т В. Ковальова. – Х.: Фоліо, 2005. – 767 с.
Кравець С. Г Формування ключових компетентностей фахівців ресторанного сервісу у вищих професійних училищах: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / С. Г. Кравець // Нац. акад. пед. наук України, Ін-т професійно-технічної освіти. – Київ, 2013. – 273 с.
Литвин А. В. Методологічні засади поняття «педагогічні умови» / : на допомогу здобувачам наукового ступеня / А. В. Лит¬вин. – Львів: СПОЛОМ, 2014. – 76 с.
Лузан П. Основи науково-педагогічних досліджень : навч. посіб. / П. Лузан, І. Сопівник, С. Виговська. – 4-е вид. – Київ : НАКіМ, 2012. – 368 с.
Словник-довідник з професійної педагогіки / упоряд. А. В. Семенова. – Одеса : Пальміра, 2006. – 272 с.
Словник іншомовних слів / уклад.: С. М. Морозов, Л. М. Шкарапута. – Київ : Наук. думка, 2002. – 680 с.
Смирнов Н. К. Здоровьесберегающие образовательные технологии и психология здоровья в школе / Н. К. Смирнов. – 2-е изд., испр. и доп. – Москва : АРКТИ, 2006. – 320 с.
Сулима Т С. Формування професійної компетентності майбутнього педагога професійного навчання будівельного профілю: дис.