МЕТОДИ ТА ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЖУРНАЛІСТІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ США

Автор(и)

  • Х. Р. Марціхів

Ключові слова:

США, університет, професійна підготовка, бакалавр, журналістика, програма підготовки, метод навчання, форма організації навчання, операційний компонент навчання

Анотація

У статті представлені особливості операційного компонента професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук у галузі журналістики в університетах США. Проаналізовано різні форми організації індивідуальної та групової діяльності студентів-журналістів. Розглянуто традиційні та інноваційні методи навчання журналістів. Досліджені сучасні методи навчання: метод «польового дослідження», метод проектів, метод кейсів. Охарактеризовано форми навчання журналістів: стаціонарну, дистанційну та змішану. Проаналізовано прийоми та підходи навчання, на яких базується професійна підготовка журналістів. Розглянуто умови проходження переддипломної практики; особливос­ті проведення дослідницько-пошукових завдань; можливості навчатися закордоном згідно зі стипендіальними про­грамами університетів США. Окрім цього описуються методичні стратегії для покращення навчання студентів та їхньої мотивації.

Посилання

Бабанський Ю. К. Оптимизация процесса обучения / Ю. К. Бабанський. – Москва : Педагогика, 1977. – 257 с.

Максименко В. П. Дидактика: курс лекцій : навч. посіб. / В. П. Максименко. – Хмельницький : ХмЦНП, 2013. – 222 с.

Тагунова И. А. Критический анализ форм организации и методов активного обучения в университетах США : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. Наук / И. А. Тагунова. – Киев, 1986. – 27с.; Теоретические основы содержа¬ния общего среднего образования / Под ред. В. В. Краевского, И. Я. Лернера. – Москва,1983. -370 с.

Якимова Л. А. Активізація навчального процесу у сучасній вищій школі / уклад. Л. А. Якимова. – Київ : Персонал, 2010. – 32 с.

Arthur L. Carter Journalism Institute. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://journalism.nyu.edu/undergraduate /concentrations/journalism/curriculum

Ashford University [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.ashford.edu/online-degrees/communications/ bachelor-of-arts-communication-studies

Davis B. G. Tools for teaching / Davis B.G. – 2nd edition. – San Francisco, 2009. – 611p.

Emerson College of Communication [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://support.emerson.edu/hc/en-us /articles/208696596-Journalism-CreativityKit-FAQ.

Full Sail University [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.bachelorsportal.com/studies/133794

/mediacommunications.html

Kelley B. Teaching Journalism / B. Kelley. – Santa Clara University. – 2007. – № 26 (2). – P. 31

Moody M. Teaching journalism& Mass Communication: Using service-based, collaborative teaching in journalism courses / C. Burleson, M. Moody. – Small Programs Interest Group of AEJMC. – 2013. – P. 1 – 17

National University, Journalism, Film, Entertainment Arts [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.nu.edu/OurPrograms/School-of-Professional-Studies/Journalism-Film-and-Entertainment-Arts.html

Northwestern School of Communication [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://communication.northwestern. edu/programs/major_communication_studies/courses.php

Oravec J. A. Blending by blogging: weblogs in blending learning initiatives / A. J. Oravec. – University of Wisconsin. – 2000. – № 28(2). – P. 226 -233

Parker W. Educating the Democratic Mind / W. Parker. – Albany: State University of New York Press, 1996. – 381 p.

Tanner A. Broadcast Journalism education and the Capstone Experience / A. Tanner, K. R. Forde. – Columbia : University of South Carolina. – 2012. – P. 219-233.

University of Wisconsin Madison, School of Journalism and Mass Communication [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://journalism.wisc.edu/careers/internship-credit/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-08-14