ЗНАЧЕННЯ АУДІЮВАННЯ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В НЕМОВНІЙ МАГІСТРАТУРІ ТА АСПІРАНТІВ

Автор(и)

  • О. П. Зеленська

Ключові слова:

аудіювання, здобувач вищої освіти, немовна магістратура, аспірант, іноземна мова, комунікативна компетенція, мовлення, мовленнєва діяльність

Анотація

У статті розглядаються значення іноземної мови для формування сучасного фахівця, важливість аудіювання як одного з видів мовленнєвої діяльності в процесі навчання іноземної мови здобувачами вищої освіти в немовній магістратурі та аспірантами, зокрема значення аудіювання для сприйняття, розуміння та активної переробки інформації, для розвитку мислення, інтелектуальних здібностей майбутніх магістрів та аспірантів, для формування їх навичок та вмінь обробляти інформацію, аналізувати, синтезувати, узагальнювати, робити висновки. Аудіювання є основою комунікативної компетенції, оскільки воно забезпечує слухове залучення до спілкування і дає змогу тим, хто навчається, взаємодіяти та спілкуватися, а тому навчання мови значною мірою залежить від цього процесу. Виділяються та описуються характерні особливості процесу аудіювання. Певна увага приділяється аналізу труднощів, які виникають під час аудіювання, їх подоланню, цілям та видам аудіювання, добору матеріалів для аудіювання на цьому етапі навчання іноземної мови.

Посилання

Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика: учебное пособие / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – Москва : Изд. центр «Академия», 2006. – 336 с.

Ибакаева Е. К. Аудирование как вид учебной деятельности / Е. К. Ибакаева // Педагогическое образование. – 2009. – № 2. – С. 78−83.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. – Київ : Вид-во Ленвіт, 2003. – 273 с. Юрчук Л. В. Развивающее обучение в аспекте обучения иностранному языку / Л. В. Юрчук [Электронный ресурс]. – Режим доступа: dspace.nuft.edu.ua/jspul/bitstream/123456789/15220/1/Yurchuk.pdf.

Croom Helm Cross D. Teach English / D. Croom Helm Cross. – Oxford: Oxford University Press, 1998.

Guo N. An investigation of factors influencing English listening comprehension and possible measures for improvement / N. Guo, R. Wills // AER Journal. 2006. – Available at: http://www.aare.edu.au/05pap/guo05088.pdf

Riddell D. Teach English as a foreign language: teach yourself / D. Riddell. – London: Teach yourself. – 2010. – 352 p.

Rost M. Introducing listening / M. Rost. – London: Penguin books, 1994. – 192 p.

Underwood M. Teaching listening / M. Underwood. – New York: Longman, 1989. – 128 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-17