ІНТЕНСИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • А. С. Деркач

Ключові слова:

інтенсивне навчання іноземних мов, сугестопедія, активізація, інтенсифікація та оптимізація навчання, розкриття внутрішніх резервів особистості

Анотація

У статті розглядаються інтенсивні методи навчання іноземних мов, зокрема, сугестопедичний метод Г. Лозанова та метод активізації резервних можливостей особистості й колективу Г.О. Китайгородської. Розкривається їхня суть, принципи й моделі, за якими будується навчальний процес. Визначаються й аналізуються переваги інтенсивних методів над «традиційними». З’ясовується й уточнюється, якими навичками та вміннями має володіти викладач, котрий будує свої заняття відповідно до інтенсивної методики, а також які аспекти мають бути враховані при виборі методу навчання.

Посилання

Азимов Э. Г. Словарь методических терминов (теория и практика преподавания языков) / Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин. – СПб.: Златоуст, 1999. – 452 с.

Акопян В. Г. Методы и принципы системы интенсивного обучения иностранным языкам / В. Г Акопян // Известия Самарского научного центра Российской академии наук. – 2014. – № 2(4). – С. 909–912.

Бабанский Ю. К. Оптимизация процесса обучения: общедидактический аспект / Ю. К. Бабанский. – Москва : Педагогика, 1977. – 256 с.

Вовк О. І. Інтенсивне навчання англійської мови / О. І. Вовк. – Черкаси : Видавництво «САН», 2010. – 192 с.

Зимняя И. А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке : книга для учителей / И. А. Зимняя. – 2-е изд. – Москва: Просвещение, 1985. – 160 с.

Китайгородская Г. А. Научно-методическое пособие для преподавателей (интенсивный курс) / Г. А. Китайгородская. – М.: Изд-во Московского университета,1979. – 128 с.

Китайгородская Г. А. Содержание и границы понятия «интенсивное обучение» / Г. А. Китайгородская, А. А. Леонтьев // Психология и методика интенсивного обучения. – Москва : Изд. АПН СССР. – 1981. – С. 3–10.

Китайгородская Г. А. Методические основы интенсивного обучения иностранным языкам / Г. А. Китайгородская. – Москва : Изд-во МГУ, 1986. – 175 с.

Леонтьев А. А. Психологические аспекты личности и деятельности / А. А. Леонтьев // Иностранный язык в школе. – 1974. – № 1. – С. 80.

Леонтьев А. А. Психология восприятия и восприятие речи // Иностранные языки в школе. – 1975. – № 1. – С. 61.

Леонтьев А. А. Педагогическое общение / А. А. Леонтьев. – Москва : Знание, 1979. – 48 с.

Лозанов Г. К. Суггестопедия в преподавании иностранных языков / Г. К. Лозанов // Методы интенсивного обучения иностранным языкам. – 1979. – Вып. 5. – С. 53–62.

Лозанов Г. К. Ускоренное обучение и возможности человека / Г. К. Лозанов // Перспективы. Вопросы образования. – № 1–2. UNESCO, Париж ; Москва, 1982.

Румянцева И.М. Психология речи и лингвопедагогическая психология / И. М. Румянцева. – Mосква : ПЕР СЭ, Логос, 2004. – 320 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-12