ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ ЯК ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧІВ КОЛЕДЖУ
Ключові слова:
спілкування, педагогічне спілкування, етапи спілкування, ознаки педагогічного спілкування, взаємодіяАнотація
У статті розкрито сутність і значущість понять «спілкування», «педагогічне спілкування». Показано механізм функціонування педагогічного спілкування викладачів коледжу. Розкрито етапи та ознаки педагогічного спілкування. Розглянуто стратегію й тактику взаємодії викладачів коледжу. Педагогічне спілкування – це особливе спілкування, специфіка якого обумовлена різними соціально-рольовими та функціональними позиціями суб’єктів цього спілкування. Здатність до спілкування завжди вважалася найважливішою людською якістю, тим більше для викладача. Педагогічне спілкування – це передусім комунікація – передача інформації, обмін інформацією між учасниками педагогічного процесу. Суспільна сутність педагогічного спілкування викладачів коледжу виявляється в його змісті, функціях, видах, формах, способах і мотивах. Спілкування з людьми – це водночас і наука, і мистецтво. Дослідження в галузі педагогіки показують, що значна частина педагогічних труднощів обумовлена не стільки недоліками наукової й методичної підготовки викладачів, скільки деформацією сфери педагогічного спілкування. Важливими компонентами грамотного спілкування є природна здатність, особистий досвід і освіта людини.Посилання
Ботвина Н. В. Міжнародні культурні традиції: мова та етика ділового спілкування: [навч. посіб.] / Н. В. Ботвина. – Київ : АртЕк, 2000. – 192 с.
Веретенко Т. Г. Комунікативна взаємодія викладача та її вплив на формування особистості студента / Т. Г. Веретенко // Вісник Запорізького національного університету. Серія «Педагогічні науки». – 2011. – № 1(14). – С. 14–17.
Кучер А. В. Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю / А. В. Кучер // Вища школа. – 2016. – № 6. – С. 97–107.
Локарєва Г. В. Проблеми формування професійного спілкування майбутніх акторів / Г. В. Локарєва, Н. В. Стадніченко // Вісник Запорізького національного університету. Серія «Педагогічні науки». – 2012. – № 2 (18). – С. 127–131.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-20
Номер
Розділ
Статті