ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ГРАФІЧНИХ ДИЗАЙНЕРІВ

Автор(и)

  • Н. В. Школяр

Ключові слова:

педагогічні умови, майбутні графічні дизайнери, термін, термінологія, позитивне мотиваційне середовище, зміст навчання, професійно важливі якості

Анотація

У статті розглянуто сутність поняття «педагогічні умови» та визначено зміст поняття «педагогічні умови забезпечення формування термінологічної компетентності майбутніх графічних дизайнерів». Визначено, що до педагогічних умов, які сприяють формуванню термінологічної компетентності майбутніх графічних дизайнерів, доцільно віднести: створення позитивного мотиваційного середовища для розвитку позитивного ставлення до використання термінів майбутніми графічними дизайнерами у професійній діяльності; удосконалення змісту навчання у вищих навчальних закладах відповідно до сучасних і прогнозованих тенденцій розвитку професійної діяльності; вплив на розвиток професійно важливих якостей особистості майбутнього графічного дизайнера. Зосереджено увагу на тому, що формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців у галузі графічного дизайну сприяє підвищенню ефективності їх професійної підготовки.

Посилання

Борытко Н. М. В пространстве воспитательной деятельности / Н. М. Борытко. – Волгоград : Перемена, 2001. – 181 с.

Ганин Е. А. Педагогические условия использования современных информационных и коммуникационных технологий для самообразования будущих учителей / Е. А. Ганин. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ito.su/2003/VII/VII-0-1673.html.

Дарійчук Л. П. Педагогічні умови формування комунікативних умінь у студентів негуманітарних спеціальностей засобами англійської мови : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Л. П. Дарійчук. –

Київ, 1999. – 196 с.

Ипполитова Н. Анализ понятия «педагогические условия»: сущность, классификация / Н. Ипполитова, Н. Стерхова // General and Professional Education. – 2012. – № 1. – С. 8–14.

Мишина Ю. Д. Психолого-педагогические условия развития ответственности у студентов педагогических вузов :

дисс. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ю. Д. Мишина. − Томск, 2002. − 188 с.

Найн А. Я. Общенаучные понятия в педагогике / А. Я. Найн // Педагогика. – 1992. – № 7–8. – С. 15–19.

Никитина Н. Н. Основы профессионально-педагогической деятельности. Ч. 2 / [Н. Н. Никитина, О. М. Железнякова,

М. А. Петухов]. – Москва : «Мастерство», 2002. – 288 с.

Подоляк Л. Г. Психологія вищої школи : [підручник] / Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко. – Київ : Каравела, 2008. – 352 с.

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологи : в 2-х т. Т. 2. / С. Л. Рубинштейн. – Москва : Педагогика, 1989. – 322 с.

Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / Т. І. Туркот. – Київ : Кондор, 2011. – 628 с.

Чорній В. Я. Формування готовності до професійного спілкування майбутніх фахівців банківської справи : автореф.

дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / В. Я Чорній. – Тернопіль, 2011. – 20 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-19