МОДЕЛЬ ОСОБИСТІСНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
модель, моделювання, педагогічна модель, особистісне самовдосконалення, духовна культура, системний підхід, компоненти педагогічної моделі, педагог дошкільної освітиАнотація
У статті з’ясовано сутність категорій «модель» та «моделювання» стосовно проблеми особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти. Охарактеризовано сутність і зміст поняття «педагогічне моделювання». Визначено теоретичні аспекти педагогічного моделювання процесу особистісного самовдосконаленнямайбутніх педагогів дошкільної освіти. Представлена авторська позиція стосовно моделі особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти, яка базується на інтеграції ціннісного розуміння педагогічної діяльності як особливого виду духовної культури. Обґрунтовано основні компоненти педагогічної моделі особистісного
самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти.
Посилання
Акуленко І. А. Роль і місце методичного моделювання у процесі методичної підготовки майбутнього вчителя математики
профільної школи / І. А. Акуленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2013. – № 2 (28). –
С. 178–188.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – Київ : Либідь, 1997. – 373 с.
Дахин А. Н. Педагогическое моделирование: сущность, эффективность и … неопределенность / А. Н. Дахин // Шк. технологии. – 2002. – № 2. – С. 62–67.
Роганова М. В. Виховання духовної культури у студентів вищих навчальних закладів в інтегрованих групах навчання:
теорія і практика : [монографія]. – Краматорськ, 2010 – 426 с.
Цвєткова Г. Г. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних дисциплін вищої школи : [монографія] / Г. Г. Цвєткова. – Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2014. − 478 с.