ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Ключові слова:
система професійного виховання, загальнолюдські та професійні цінності, етичні мотиви, педагогічні засадиАнотація
У статті розглядається проблема важливості розробки та впровадження у вишівську практику сучасної системи виховання як спеціально організованої програмованої системи, що ґрунтується на поетапному формуванні культурних навичок, загальнолюдських та професійних цінностей, етичних мотивів майбутнього фахівця. Представлені результати експериментального дослідження, на основі якого поглиблено зміст поняття «система виховання у вищій школі», сформульовано перелік ключових засад організації ефективної системи вихованняПосилання
Бех І. Виховання особистості : У 2 кн. Кн. 2 : Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади / І. Бех. – Київ :
Либідь, 2003. – 280 с.
Developing future skills in higher education ET2020 – Peer Learning Activity (PLA): European Commission report / Brussels,
–26 February 2016. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ec.europa.eu/education/sites/ education/files/2016-
future-skills-report_en.pdf.
Мануйлов Є. Виховання молоді: особистісний дискурс / Є. Мануйлов, О. Панфілов // Вісник Національної юридичної
академії України імені Ярослава Мудрого. – 2011. – № 10. – С. 3–10.
Про Національну доктрину розвитку освіти: Указ Президента України від 17 квітня 2002 р. [Електронний ресурс]. –
Режим доступу : http:// zakon4.rada.gov.ua/laws/show/347/2002.
Столяренко А. Психология и педагогика / А. Столяренко. – Москва : ЮНИТИ ДАНА. – 2006. – 527 с.
Погорєлова Т. Організаційно-педагогічні основи професійного виховання майбутніх прокурорських працівників / Т. Погорєлова // Збірник наукових праць Х Ірпінських міжнародних науково-педагогічних читань «Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому закладі освіти», 29–30 березня 2012 р. – Вид. НУ ДПС України. – 2012. – С. 256–264.
World Declaration on Higher Education for the Twenty First Century: World Conference On Higher Education, 9 October 1998.
[Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.unesco.org/education/educprog/wche/declaration_ eng.htm.