ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЗААУДИТОРНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Л. М. Пінчук

Ключові слова:

професійно-педагогічна компетентність, компетентнісний підхід, позааудиторна діяльність, творчий портфель

Анотація

У статті висвітлюються проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови відповідно до вимог «Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»; визначені ключові складники професійно-педагогічної компетентності учителя іноземної мови; наголошено на важливості позааудиторної діяльності, яка сприяє розвитку і поглибленню мотивації студентів до вивчення іноземної мови, вдосконаленню їх практичних навичок і умінь спілкування, розширенню культурного кругозору і
загальноосвітнього рівня; запропоновані ефективні традиційні і сучасні форми позааудиторної діяльності студентів
з іноземної мови (Тиждень іноземних мов, конкурси, вікторини, віртуальні екскурсії, он-лайн кафе, гра-квест, фестиваль студентських кінофільмів за мотивами літературних творів, що вивчаються); розглянуто особливості ведення
мовного (Language Portfolio) і творчого портфеля (Creative Portfolio) за підсумками аудиторної і позааудиторної діяльності студентів з метою самоаналізу і самовдосконалення.

Посилання

Азимов Э. Г. Новый словарь методических терминов и понятий / Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин. – Москва : Икар, 2009. – 448 с.

Демчук В. С. Теоретичні засади виховної діяльності в університеті. [Електронний ресурс]. – Режим доступу :

http://info-library.com/content/ 2294_.html.

Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на

період до 2029 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/ 54258/.

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу :

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/ show/344/2013.

Сластенин В. А. Педагогика / В. А. Сластенин. – Москва : Школа, 1998. – 512 с.

Фіцула М. М. Професійне самовдосконалення майбутніх фахівців // Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] /

М. М. Фіцула. – Київ : Академвидав, 2010. – С. 51–58.

Щукин А. Н. Обучение иностранным языкам / А. Н. Щукин. – Москва : Филоматис, 2007. – 480 с.

Common European framework of reference for languages: learning, teaching, assessment [Електронний ресурс]. – Режим

доступу : http://www.coe.int/t /dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-19