МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕРАКТИВНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ
Ключові слова:
модель, моделювання, структурні компоненти моделі, мета і результат моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнівАнотація
У статті розроблено і теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів, докладно розглянуто та схарактеризовано її структурні компоненти, визначено педагогічні умови ефективної реалізації навчально-виховного процесу, подано схему означеної моделі. Автором доведено, що всі елементи моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів взаємопов’язані і взаємозумовлені, що підтверджує її цілісність і системність.Посилання
Глузман Н. А. Методико-математична компетентність майбутніх учителів початкових класів : [монографія] / Н. А. Глузман. – Київ : Вища школа. – ХХІ, 2010. – 407 с.
Енциклопедія освіти / гол. ред. В. Г. Кремень. – Київ : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Коваль Л. В. Професійна підготовка майбутніх учителів у контексті розвитку початкової освіти : [монографія] / Л. В. Коваль. – Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2012. – 343 с.
Комар О. А. Інтерактивна технологія в підготовці майбутніх учителів початкової школи: теорія і практика : [монографія] / О. А. Комар. – Умань : РВЦ «Софія», 2010. – 326 с.
Краевский В. В. Методология педагогики : [пособие] / В. В. Краевский. – Чебоксары, 2001. – 244 с.
Савченко О. Я. Дидактика початкової освіти : [підручник] / О. Я. Савченко. – Київ : Грамота, 2012. – 504 с.
Семенова А. В. Теоретичні і методичні засади застосування парадигмального моделювання у професійній підготовці
майбутніх учителів : автореф. дис. … док. пед. наук : 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / А. В. Семенова. –
Тернопіль, 2009. – 42 с.