СИСТЕМА ДИДАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ З ОСВОЄННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ

Автор(и)

  • К. Б. Олексій

Ключові слова:

дидактичні завдання, іншомовна лексика, евристичний підхід, ігровий тренінг, пізнавальні мотиви, контекстуальне мислення

Анотація

У статті реалізовано систему дидактичних завдань для студентів-медиків на розвиток компонентів освоєння іншомовної лексики. Під час розроблення цієї системи ми проаналізували цілі, завдання та зміст програми дисципліни «Іноземна мова» в медичному виші, яка передбачає володіння іноземною мовою – компонентом професійної діяльності сучасного фахівця будь-якого профілю. При складанні програми ми використовували евристичний підхід для вирішення
проблеми освоєння іншомовної лексики. Формою занять був обраний ігровий тренінг. Як відомо, використання ігрових методів навчання передбачає реалізацію особистісно-діяльного підходу в навчанні, що забезпечує суб’єкт-суб’єктні відносини між викладачем та студентами і студентів між собою. Під час організації системи дидактичних завдань для освоєння іншомовної лексики, ми дійшли висновку, що лише шляхом створення і формування пізнавальних мотивів, які призводять до потреби висловити думку, можливо, досягти
успіху в навчанні іноземної мови.

Посилання

Горпенко Г. О. Вплив ділової гри на формування позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності / Г. О. Горпенко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. − 2013. − Вип. 22. − С. 95-102.

Деркач А.А. Педагогическая эвристика. Искусство овладения иностранным языком / А. А. Деркач, С. Ф. Щербак. −

Москва : Педагогика, 1991. – 226 с.

Шмаков С. А. Игры – учащихся – феномен культуры. − Москва : НШ, 1994. – 241 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-18