ЦІЛІ ТА ПРИНЦИПИ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Л. Р. Овчаренко

Ключові слова:

професійно орієнтованого навчання, іншомовна професійна компетенція, організаційна компетенція, прагматична компетенція, стратегічною компетенція, міжкультурна компетенція

Анотація

У статті визначено мету професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів різних педагогічних спеціальностей. В узагальненому вигляді вона спрямована на формування в майбутніх учителів нефілологічних
спеціальностей іншомовної професійної компетенції, оволодіння ними цією мовою як засобом професійного і кроскультурного спілкування.
Нами схарактеризовано основні складові частини іншомовної професійної компетенції (комунікативна та міжкультурна компетенції) у контексті спеціальності та з урахуванням психофізіологічних механізмів їх формування.
З’ясовано, що ефективна організація освітнього процесу з вивчення англійської мови майбутніми вчителями нефілологічних спеціальностей передбачає реалізацію основних принципів, які встановлюють дидактичні вимоги до
освітнього процесу.

Посилання

Микитенко Н. О. Технологія формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого

профілю: монографія / Н. О. Микитенко; за ред. Г. В.Терещука. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – 411 с.

Canale M. N. On some dimensions of language proficiency / M. N. Canale, J. W. Oiler // Issues in Language Testing Research. –

Rowley, Mass. : Newbury House, 1983. – P. 333-342.

CEF. Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment / Council of Europe. –

Cambridge: Cambridge University Press, 2000. – 260 p.

Allwright R. L. Abdication and responsibility in language teaching / R. L. Allwright // Studies in Second Language Acquisition. –

– Vol. 2/1. Р. 21-105.

Пассов Е. И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению: пособие [для учителей иностр.

языка / Е. И. Пассов. – Москва : Просвещение, 1985. – 208 с.

Breen M. The essentials of a communicative curriculum in language teaching / M. Breen, C. Candlin // Applied Linguistics. –

– Vol. 1/2. – P. 89-112.

Swan M. A critical look at the Communicative Approach (1) / M.Swan // ELT Journal. – 1985. – Vol. 39/1. – P. 2-12.

Ольшанский И. Г. Межкультурное деловое общение как интердисциплинарная проблема / И. Г. Ольшанский, Н. В. Хараева // Вестник МГЛУ. Иностранный язык для специальных целей: лингвистические и методические аспекты. – Москва,

– Вып. 466. – С. 80-89.

Методика навчання іноземних мов і культур : теорія і практика: підручник [для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів] / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. ; :за заг. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – Київ : Ленвіт,

– 590 с.

Brown H.D. Principles of Language Learning and Teaching [Електронний ресурс]./ H. Douglas Brown ; 5th ed. White Plains,

NY Longman 2007. – 410 р. – URL: http://portal.cuc.edu.ve/upc/PNFT/INGLES/ Principles_of_Language_Learning_and_

Teaching.pdf

Hutchinson Т. English for Specific Purposes: a learning-centred approach [Електронний ресурс] / Т. Hutchinson, А. Waters. –

Cambridge: Cambridge University Press, 1987. – 183 p. – URL: https://abudira.files.wordpress.com/2012/02/english-for-specificpurposes_-hutchinson-tom_-waters-alan.pdf

Krashen S. Second Language Acquisition and Second Language Learning / S. Krashen. – Oxford: Pergamon Press, 1981. –

p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-18