ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЕКОНОМІКИ

Автор(и)

  • К. В. Кучерява

Ключові слова:

професійна освіта, майбутні викладачі економіки, самоосвіта, самоосвітня компетентність, педагогічні умови, мотивація, самоосвітні уміння, креативно-рефлексивне середовище, активізація самоосвітньої діяльності

Анотація

Сьогодення професійної освіти пов’язане з активним впровадженням у педагогічний процес нової освітньої концепції – компетентнісного підходу. Варто вказати, що домінуючою ідеєю компетентнісної освіти є підготовка всебічно розвиненої особистості засобами інноваційних технологій навчання. Зважаючи на це, сучасні педагогічні технології мають бути спрямовані не лише на формування високих рівнів професійних знань, умінь та навичок випускників університетів, а й на виховання у них відповідальності, ініціативи, вольових якостей, здатностей самостійно опановувати нові галузі знань. У статті обґрунтовано педагогічні умови, які впливають на ефективність формування самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки. Визначено їх значення для здійснення майбутньої професійної діяльності та саморозвитку викладачів економіки.


Посилання

Бизяева А. Рефлексивные процессы в сознании и деятельности учителя : дисс. … канд. психол. наук / А. Бизяева. –

Санкт-Петербург, 1993. – 238 с.

Великий тлумачний словник сучасної української мови (з. Дод., допов. на CD) / Уклад. і голов. ред. В. Бусел. – Київ :

Ірпінь: ВТФ «Перун», 2009. – 1736 с.

Гончаренко С. Український педагогічний енциклопедичний словник. Видання друге, доповнене і виправлене. – Рівне :

Волинські обереги, 2011. – 522 с.

Гура Т. Рефлексивне середовище як чинник розвитку професійної компетентності практичних психологів у системі післядипломної освіти / Електронний ресурс. – URL : http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp7/konf3/GuraTE.pdf

Морозов А. Креативная педагогика и психология: Учебное пособие / А. Морозов, Д. Чернилевский. – Москва : Академический Проект, 2004. – 216 с

Мося І. Розвиток самоосвітньої компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі загальноосвітньої підготовки. Методичні рекомендації. – Київ : Інститут ГІТО ПЛИН України, 2013. – 49 с.

Платонов К. Структура и развитие личности. – Москва : Наука, 1986. – 254 с.

Полонский В. Словарь по образованию и педагогике / В. Полонский. – Москва : Высш. шк. 2004. – 512 с.

Словарь-справочник по педагогике / авт.-сост. В. Мижериков; под общ ред. П. Пидкасистого. – Москва : Сфера, 2004. – 448 с.

Шолохович В. Дидактические основы информационных технологий обучения в образовательных учреждениях : дисс. ...

доктора педагогических наук : 13.00.01. – Екатеринбург, 1995. – 364 с.

Шумакова И. Понятие «рефлексивная образовательная среда» в философии образования / Научные ведомости. Изд-во

БелГУю – № 4 (44), 2008. – С. 64–74.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-18