ОСНОВНІ НАПРЯМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • В. Ф. Котубей

Ключові слова:

професійна підготовка, майбутні вчителі початкових класів, гуманітарно-педагогічний коледж, загальнопедагогічна, професійно-особистісна, гуманітарна, культурологічна спрямованість професійної підготовки

Анотація

На основі аналізу сучасних досліджень і публікацій, визначено та обґрунтовано поняття «професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів»; окреслено основні напрями професійної підготовки майбутніх учителів
початкових класів в умовах гуманітарно-педагогічного коледжу (загальнопедагогічна, професійно-особистісна, гуманітарна, культурологічна). Представлено змістовну характеристику підготовки вчителів початкової школи на сучасному етапі. Висвітлено основні психолого-педагогічні ідеї щодо вдосконалення професійної підготовки майбутніх
учителів початкових класів. Визначено вектор професійно-особистісного розвитку майбутніх педагогів початкової
школи в трьох аспектах: теоретичному, практичному й особистісному.

Посилання

Сучасний тлумачний словник української мови: 100000 слів / укл. Н. Кусайкіна, Ю. Цибульник; за заг. ред. В. Дубічинського. – Харків : «Школа», 2009. – 1008 с.

Данильченко С. Сутність професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів / С. Данильченко // Наукові праці

ДонНТУ. Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія». – 2013. – № 2 (14). – С. 148–155.

Чобітько М. Теоретико-методологічні засади особистісно-орієнтованої професійної підготовки майбутніх вчителів :

автореф. дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / М. Чобітько ; АПН України ; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. – Київ, 2007. – 43 с.

Гузій Н. Людиновимірність методологічної бази педагогічного професіоналізму як запорука успішної розбудови особистісно зорієнтованої освіти / Н. Гузій // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету.

Сер.: Педагогіка. – 2013. – № 2 (11). – С. 53–60.

Глузман Н. Система формування методико-математичної компетентності майбутніх учителів початкових класів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : 13.00.04 / Н. Глузман ; Кримський гуманітарний університет. –

Ялта, 2011. – 44 с.

Савченко О. Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи / О. Савченко // Гірська

школа українських Карпат. – 2015. – № 12–13. – С. 39–50.

Садова І. Проблеми удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя у педагогічній теорії / І. Садова // Молодь і ринок. – 2012. – № 1 (84). – С. 80–84.

Пащенко Д. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до гуманістичного виховання учнів : автореф. дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / Д. Пащенко ; Національний педагогічний ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2006. – 37 с.

Хоружа Л. Теоретичні засади формування етичної компетентності майбутніх учителів початкових класів : автореф.

дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / Л. Хоружа ; Інститут педагогіки АПН України. – Київ, 2004. – 45 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-18