ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ВМІНЬ УСНОГО ТУРЕЦЬКОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
турецька мова, монологічне мовлення, здобувачі вищої освіти, критерії оцінювання, шкала оцінювання, вимоги до оцінюванняАнотація
У пропонованій науковій розвідці здійснено спробу дослідження аспектів перевірки та оцінювання рівня сформованості вмінь усного турецького монологічного мовлення здобувачів вищої освіти. Зокрема, визначено критерії та шкалуоцінювання рівня сформованості вмінь усного турецького монологічного мовлення, виділено рівні оволодіння вміннями усного турецького монологічного мовлення та запропоновано вимоги до оцінювання рівня сформованості вмінь
усного турецького монологічного мовлення здобувачів вищої освіти. Для перевірки рівня сформованості вмінь усного
турецького монологічного мовлення пропонується використовувати такі критерії: тематичність, розгорнутість,
цілеспрямованість, організованість, довільність, послідовність і логічність. Для оцінювання вмінь усного турецького
монологічного мовлення за цими критеріями запропоновано вимоги та 50-ти бальну шкалу оцінювання.
Посилання
Асадчих О. В. Методика навчання студентів мовних спеціальностей усного японського монологічного мовлення на
початковому етапі : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А. О. Василівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. –
Київ, 2007. – 253 с.
Асадчих O. В., Смoвженкo Л. Г. Тестoвi задання дo курсу «Метoдика навчання iнoземних мoв (для студентiвсхoдoзнавцiв)»: Навчальнo-метoдичний пoсiб. для студентiв вищих навчальних закладiв («Викладач схiднoї мoви та лiтератури»). – Київ : Видавничий дiм Дмитра Бурагo, 2011. – 272 с.
Бoгуславская Н. Е. Метoдика развития речи на урoках русскoгo языка: Кн. для учителя / Н. Е. Бoгуславская, В. И. Капинoс,
А. Ю. Купалoва и др.; Пoд ред. Т. А. Ладыженскoй. – 2-е изд., испр. и дoп. – Москва : Прoсвещение, 1991. – 240 с.
Нiкoлаєва С. Ю. Загальнoєврoпейськi Рекoмендацiї з мoвнoї oсвiти: вивчення, викладання, oцiнювання / Наукoвий
редактoр українськoгo видання дoктoр пед. наук, прoф. С. Ю. Нiкoлаєва. – Київ : Ленвiт, 2003. – 273 с.
Парнюгин А. С. Контроль в обучении устному иноязычному общению студентов младших курсов языкового вуза (английский язык) : автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук : 13.00. 02 – теория и методика обучения и воспитания (иностранные языки) / А. С. Парнюгин. – Томск, 2007. – 23 с.
Петрусевич Ю. А. Контроль та оцінювання англійського монологічного мовлення майбутніх учителів / Ю. А. Петрусевич // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер. : Педагогіка та психологія. – 2012. – Вип. 21. –
С. 211–219.
Українська O. O. Метoдика тестування рiвня сфoрмoванoстi мoвленнєвoї кoмпетентнoстi майбутнiх викладачiв у
гoвoрiннi французькoю мoвoю: дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / O. O. Українська. – Київський нацioнальний лiнгвiстичний
ун-т. – Київ, 2009. – 300 с.