ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПІД ЧАС ЛЕКЦІЙ ЯК УМОВА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНОЇ ЛАНКИ ОСВІТИ

Автор(и)

  • О. В. Зозуля

Ключові слова:

лекція, лекція-візуалізація, лекція-презентація, лекція з елементами дискусії, навчально-пізнавальна діяльність, майбутні фахівці дошкільної ланки освіти, активізація, мотивація, методи навчання, засоби навчання

Анотація

У статті порушується проблема необхідності мотивації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів дошкільної ланки освіти в закладі вищої освіти, розкриваються деякі шляхи мотивації їх професійно-спрямованої
навчально-пізнавальної діяльності під час лекцій (лекції-презентації, лекції-візуалізаці, лекції з елементами дискусії).
Наголошується на цілеспрямованому використанні методів, прийомів і засобів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, які створюють сприятливі умови для розвитку навчально-пізнавального інтересу, формування
мотивів і мотивації навчання. Зроблено аналіз педагогічних ідей науковців, присвячених вивченню шляхів підвищення
мотивації під час лекцій у педагогічній науці і практиці освіти.

Посилання

Аронова Г. А. Методика обучения взрослых: особенности лекционной формы подачи материала по гуманитарным дисциплинам / Г. А. Аронова [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://festival. 1september. ru/ articles/513950/.

Бусыгина Т. А. Методика оценки качества подготовки вузовской лекции / Т. А. Бусыгина, Г. Н Кисметова // Альманах

«Телескоп». – 2008. – № 9. – С. 54.

Змеев С. И. Технология обучения взрослых : учебное пособие для студентов высших учебных заведений / С. И. Змеев. –

Москва : Академия, 2002. – 128 с.

Кайдалова Л. Г. Пути активизации учебно-познавательной деятельности магистрантов специальности «Педагогика

высшей школы» во время лекционного преподавания / Л. Г. Кайдалова, Н. Б. Щокина // Педагогіка, психологія та медикобіологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Харків : ХДАДМ (ХХПІ), 2009. – № 7. – С. 64-66.

Каменская Е. Н. Педагогика : учебное пособие / Е. Н. Каменская. – Москва : Дашков и К. – 2009. – 320 с.

Карямян Г. Г. Теория и мастерство лекционного преподавания в высшей школе / Г. Г. Карамян. – Ереван, 1983. – С. 29.

Кисметова Г. Н. Лекция в вузе как средство активизации познавательной деятельности студентов педагогического университета : дисс. … канд. пед. наук. : 13. 00. 08 / Г. Н. Кисметова. – Самара, 2004. – 227 с.

Лекція як провідна форма навчання у вищому навчальному закладі освіти : метод. рекомендації для викладачів / В. П. Черних, І. А. Зупанець, Л. Г. Кайдалова [та ін. ] – Х. : Вид-во НФаУ, 2001. – 36 с.

Москалева Т. С. Оптимизация методов обучения для лекционного курса / Т. С. Москалева, О. М. Севостьянова // Международный научно-исследовательский журнал. – Екатеринбург, 2016. – Ч. 4. – № 12(54). – С. 58.

Полицинский Е. В. Активизация познавательной деятельности студентов на лекционных занятиях / Е. В. Полицинский,

Е. А. Румбешта // Вестник Томского государственного педагогического университета. – 2011. – Вып. 6(108). – C. 37.

Попков В. А. Теория и практика высшего образования : учебник для вузов / В. А. Попков, А. В. Коржуев. – 2-е изд. , испр.

и доп. – Москва : Издательство Юрайт, 2017. – 342 с. – (Серия : Образовательный процесс). – ISBN 978-5-534-01224-8.

Сластенин В. А. Педагогика : учебное пособие для студентов высших педагогических учебных заведений / В. А. Сластенин. – 3-е изд. , стереотип. – Москва : Изд. Центр «Академия», 2004. – 576 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-15