ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ НЕЙРОЛІНГВІСТИЧНОГО ПРОГРАМУВАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ

Автор(и)

  • Л. М. Жигжитова

Ключові слова:

нейролінгвістичне програмування, моделювання, засіб, взаєморозуміння, спілкування, навчальний процес, метод, підхід

Анотація

Стаття присвячена дослідженню нейролінгвістичного програмування, як альтернативному підходу до вивчення
іноземних мов. Нейролінгвістичне програмування дозволяє відкрити нові можливості для формування комунікативної
компетенції студентів та ґрунтується на гуманістичних засадах педагогічної діяльності викладача, в центрі якої
стоїть студент як особистість; пропонується принцип моделювання як найефективніший засіб корегування поведінки, позбавлення страху та досягнення успіху в різних життєвих ситуаціях; формується система особистісних
переконань викладача у взаємовідносинах зі студентами, окреслюється спосіб організації навчального процесу та
пропонуються альтернативні шляхи конструктивного розв’язання конфліктних ситуацій під час навчальної діяльності; демонструється застосування принципу нейролінгвістичного програмування під час вивчення різних аспектів
іноземної мови, зокрема граматичного матеріалу.

Посилання

Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. Вид. 2-е, випр. і перероб. / Кол. авторів

під керівн. С. Ю. Ніколаєвої. – Київ : Ленвіт, 2002. – 328 с.

Биркун Л. В. Комунікативні методи для викладання іноземної мови / Л. В. Биркун. – Oxford University Press, 1998. – 42 с.

Шляхина А. С. Нейролингвистическое программирование при обучении иностранным языкам / А. С. Шляхина // Молодой ученый. – 2010. – № 6(17). – С. 363 – 366.

O’Connor J., and I. McDermott. 1996. Principles of NLP. London: Thorsons. 224 pp.

Revell J., and S. Norman. 1997. In Your Hands: NLP in ELT. London: Saffire Press. 144 pp.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-15