УКРАЇНСЬКА ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА ЯК ДЖЕРЕЛО ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Ключові слова:
виховання, толерантність, духовність, моральні цінності, дошкільний вік, українська дитяча літератураАнотація
Статтю присвячено актуальному аспекту загальної проблеми виховання дітей дошкільного віку. Акцентовано, щотолерантність безпосередньо пов’язана з моральним становленням особистості. Подано характеристику творчості
українських класиків у контексті виховання толерантності дітей дошкільного віку. Проаналізовано виховний потенціал казки, коротких оповідань, поезії. Обґрунтовано необхідність використання тематичного багатства української дитячої літератури для виховання толерантної особистості.
Посилання
Бондаренко Н. Особливості формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурноісторичної спадщини / Н. Бондаренко // Дошкільна освіта. – 2010. – № 1(27). – C. 75–82.
Монке О. С. Українська література для дітей дошкільного віку / О. С. Монке. – Одеса, 2010. – 349 с.
Корчак Я. Избранные педагогические произведения / Я. Корчак. – Москва : Педагогика, 1979. – 474 с.
Сухомлинский В. А. Духовный мир школьника / В. А. Сухомлинский. – Москва, 1961. – 223 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-11-14
Номер
Розділ
Статті