ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ АГРАРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • І. О. Данченко

Ключові слова:

умова, педагогічна умова, організаційно-педагогічні умови, соціальна зрілість студентів, готовність викладачів до формування соціальної зрілості студентів, виховний простір, педагогічний моніторинг, формування соціальної зрілості студентів

Анотація

У статті висвітлюються теоретичні аспекти організаційно-педагогічних умов формування соціальної зрілості
студентів вищих аграрних навчальних закладів. Доведено, що ефективність процесу формування соціальної зрілості
студентів вищих аграрних навчальних закладів залежить від забезпечення його відповідними організаційно-педагогічними умовами, такими як: підготовка викладачів до формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних
навчальних закладів; розробка та реалізація програми формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів в освітньому процесі; формування виховного простору вищого аграрного навчального закладу для
реалізації методики формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів; моніторинг ефективності формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів.

Посилання

Адаптивне управління: сутність, характеристика, моніторингові системи: кол. монографія / Г. В. Єльникова, Т. А. Борова,

О. М. Касьянова, Г. А. Полякова та ін. // За загальною редакцією Г. В. Єльникової. – Чернівці: Технодрук, 2009. – 572 с.

Басков А. Я., Тулинков Н. В. Методология научного исследования / А. Я. Басков, Н. В. Тулинков. – Київ : Высшая школа,

– 216 с.

Бех І. Виховний простір: організаційно-змістові орієнтири / І. Бех // Гірська школа Українських Карпат. – 2013. – № 10. –

С. 3–14 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_10_3.

Бех І. Компонентна модель сходження зростаючої особистості до духовних цінностей / І. Бех // Офіційний сайт Інституту проблем виховання НАПН України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ipv.org.ua/novyny/stattyaakadem%D1%96ka-napn-ukra%D1%97ni-%D1%96.d.bexa.html (19.09.2017).

Бодненко Д. М., Жильцов О. Б., Лещинський О. Л., Мазур Н. П. Моніторинг навчальної діяльності: навчальний посібник. / Д. М. Бодненко, О. Б. Жильцов, О. Л. Лещинський, Н. П. Мазур. – К.: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. – 276 с.76

Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова

Краткий психологический словарь / [сост. Л. А. Карпенко] ; под ред.: А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского. – Ростов н/Д :

Феникс, 1998. – 512 с.

Кращенко Ю. Студентське самоврядування в освітньо-виховному середовищі вищої школи України та зарубіжжя / Ю. Кращенко [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.vsrmon.org.ua/studlibrary/manage/1167-2009-12-04-16-48-58.

Манько В. М. Дидактичні умови формування у студентів професійно-пізнавального інтересу до спеціальних дисциплін / В. М. Манько // Соціалізація особистості: зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. Драгоманова. – Київ: Логос, 2000. –

Вип. 2. – С. 153–161.

Організація самостійної роботи студентів в умовах інтенсифікації навчання : навч. посіб. / [А. М. Алексюк, А. А. Аюрзанайн, П. І. Підкасистий та ін.]. – Київ: ІСДО, 1993. – 336 с.

Пикельная В. С. Педагогика и процессы гуманизации в образовании: Учебное пособие для студентов педвузов / В. С. Пикельная. – Кривой Рог: МО Украины, Криворожский пед. ин-т, 1996. – 91 с.

Рувинский Л. И., Кобыляцкий И. И. Основы педагогики: учеб. пособ. для слушателей ИПК / Л. И. Рувинский,

И. И. Кобыляцкий. – Москва : Просвещение, 1985. – 224 с.

Словник довідник з професійної педагогіки / За ред. А.В. Семенової. – Одеса: Пальміра, 2006. – 364 с.

Сойчук Р. Л. Теоретико-методичні засади виховання національного самоствердження в учнівської молоді: дис. … д-ра

пед. наук : 13.00.07 / Р. Л. Сайчук. – Київ, 2017. – 573 с.

Федоренко О. І. Обґрунтування змісту підготовки майбутніх правоохоронців до соціальної та виховної роботи з підлітками / О. І. Федоренко // Наук. вісн. Чернів. ун-ту. – Чернівці, 2007. – Вип. 331: Педагогіка та психологія. – С. 133–143.

Федоренко С. Виховання гуманітарної культури студентів вищих навчальних закладів США: монографія / С. Федоренко. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2017. – 399 с. – С. 158.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-14