ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • А. М. Гура

Ключові слова:

майбутні вчителі природничих спеціальностей, особливості підготовки, засоби інформаційно-комунікаційних технологій

Анотація

У статті проаналізовано особливості підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей засобами
інформаційно-комунікаційних технологій. Показано переваги ІКТ як інноваційних технологій і програм у системі
професійно-педагогічної підготовки, які можна реалізувати під час формування окремих компонентів готовності
майбутніх учителів природничих спеціальностей до використання ІКТ. Особливості підготовки у ВНЗ майбутніх
вчителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій – це перспективний шлях до покращення навчально-виховної діяльності школи, оскільки потреба у висококваліфікованих педагогах, що володіють інформаційною культурою, постійно зростає.

Посилання

Булах І. Є. Теорія і методика комп’ютерного тестування успішності навчання (на матеріалах медичних навчальних закладів): дис. … докт. пед. наук: 13.00.01 / І. Є. Булах. – Київ, 1995. – 430 с.

Гавриш І.В. Теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до інноваційної професійної

діяльності: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / І.В. Гавриш; Луганський національний педагогічний ун-т ім. Тараса

Шевченка. – Луганськ, 2006. – 44 с.

Гурін Р. С. Підготовка майбутнього вчителя гуманітарного профілю до застосування нових інформаційних технологій у

навчальному процесі загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р. С. Гурін; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2004. – 21 с.

Дзюбенко А. А. Новые информационные технологии в образовании / А. А. Дзюбенко. – Москва, 2000. – 104 с.

Жуковська А. Л. Комп’ютерні технології навчання як запорука якісної освіти у світлі сучасних новітніх інформаційних

досягнень / А. Л. Жуковська // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. – Житомир: ЖДУ,

– Вип. 29. – 244 с.

Коваль Т. І. Підготовка викладачів вищої школи: інформаційні технології у педагогічній діяльності: навч.-метод.

посіб. / Т. І. Коваль. – Київ : Вид. центр НЛУ, 2009. – 380 с.

Міронець Л. Створення та використання комп’ютерних презентацій під час викладання біології / Л. Міронець // Рідна

школа – 2008. – № 1, 2. – С. 40.

Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів: Навчальний посібник / За заг. ред. доктора педагогічних наук О. А. Дубасенюк. – Житомир: Житомирський держ. пед. ун-т, 2001. – Ч. 1. – 266 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-14