ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ У ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • І. В. Гириловська

Ключові слова:

моніторинг, якість, захід, управління, оцінювання, етап, професійна підготовка, кваліфікований робітник, професійно-технічний навчальний заклад

Анотація

Революція якості, що охопила сучасне українське суспільство, призвела до актуалізації проблеми моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у сфері професійно-технічної освіти. Враховуючи, що
саме учні виступають активним джерелом моніторингової інформації і тільки від них залежить її достовірність, моніторинг якості професійної підготовки доцільно розглядати на двох рівнях: управлінському та особистісному. Такий
підхід призводить до змін у методології проведення моніторингу, що повинна органічно поєднати як адміністративноуправлінські цілі, так і учнівські професійно-особистісні орієнтації. Тому авторська дворівнева модель моніторингу
являє собою систему заходів, які відповідають п’яти виокремленим етапам: інформаційно-настановчому, навчальнопідготовчому, моніторингово-оцінювальному, аналітико-діагностичному, прогностично-управлінському

Посилання

Байдацька Н. М. Педагогічні умови моніторингу якості навчальних досягнень студентів у вищих навчальних закладах

недержавної форми власності: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Н. М. Байдацька. – Вінниця, 2007. – 220 с.

Пліско О. В. Організаційно-педагогічні умови моніторингу навчальних досягнень учнів старшої школи: дис. … канд. пед.

наук: 13.00.09 / О. В. Пліско. – Харків, 2012. – 200 с.

Рябова З. В. Моніторинг розвитку навчальної діяльності учнів 6-7 річного віку (управлінський аспект): дис. … канд. пед.

наук: 13.00.01 / З. В. Рябова. – Київ, 2004. – 207 с.

Тарасюк Л. В. Організаційно-педагогічні умови моніторингу якості навчальних досягнень старшокласників (управлінський аспект): дис. … канд. пед. наук: 13.00.06 / Л. В. Тарасюк. Київ, 2013. – 190 с.

Туржанська О. С. Організаційно-педагогічні умови моніторингу якості підготовки майбутніх учителів математики: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 / О. С. Туржанська. Вінниця, 2012. 20 с.

Чандра М. Ю. Системный мониторинг как средство управления качеством образовательного процесса : дис. … канд. пед.

наук: 13.00.08 / М. Ю. Чандра. – Волгоград. 2008. – 203 с.

Becket N., Brookes M. Analysing Quality Audits in Higher Education / N. Becket, M. Brookes. Brookes eJournal of Learning and

Teaching. January 2005. Vol. 1. Iss: 2. 13 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-14