ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • В. М. Андрієвська

Ключові слова:

етапи підготовки, майбутній учитель початкової школи, інформаційно-комунікаційні технологій (ІКТ)

Анотація

У статті розглянуто актуальні проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій. З’ясовано, що сьогодні Концепція нової української школи і Концепція розвитку педагогічної освіти висувають нові завдання до системи шкільної освіти, задають новий вектор підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Процес підготовки фахівців нової якості розглядаємо як реакцію на об’єктивні тенденції трансформації початкової школи в умовах її інформатизації. Визначено основні етапи процесу підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій: базовий, основний, продуктивно-коригувальний. Висвітлено сутність й конкретизовано зміст кожного з етапів підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій.

Посилання

Олефіренко Н. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до проектування дидактичних електронних ресурсів: монографія / Н. В. Олефіренко. – Харків, Україна: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2014.

Проект концепції розвитку педагогічної освіти. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/news/monproponuye-do-gromadskogo-obgovorennya-proekt-koncepciyi-rozvitku-pedagogichnoyi-osviti.

Нова українська школа [Електронний ресурс]. − Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola.

Суховірський О. В. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій: дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Інститут педагогіки АПН України / О. В. Суховірський. – Київ, 2005. – 303 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-14