ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ВІДКРИТОМУ МІЖНАРОДНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ «УКРАЇНА»
Ключові слова:
університет, навчання, дистанційне навчання, дистанційні технології, студенти, організація дистанційного навчання, система (MOODLE), технологічне та програмне забезпеченняАнотація
Стан розвитку дистанційної освіти в Україні сьогодні не відповідає вимогам інформаційного суспільства, що прагне інтегруватися у європейську і світову спільноту. Стаття розглядає дистанційне навчання у вищій школі, зокрема використання дистанційних технологій і їх елементів у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини «Україна». Технології дистанційного навчання складаються з педагогічних та інформаційних технологій дистанційного навчання. У Відкритому міжнародному університеті розвитку людини «Україна» забезпечення високої якості навчання з використанням дистанційних технологій досягається за рахунок високого професійного рівня викладацького складу університету, застосування новітніх технологій навчання, сучасного технічного та програмного забезпечення, ефективної організації навчального процесу.Посилання
Василевич Ю. В. Дистанційна освіта студентів-юристів. Сучасний стан, проблеми, перспективи / Ю. В. Василевич, О. В. Каліцева // П’ята міжнародна інтернет-конференція «Спецпроект: аналіз наукових досліджень» (17–18 червня 2010 р.). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.confcontact.com/2010spec_tezi/pe.
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.vmurol.com.ua/ img/toptext.png.
Дистанційне навчання у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини «Україна» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ab.uu.edu.ua/distance-learning-in-University-Ukraine.
Звіт про науково-дослідну роботу, світовий рівень дистанційної освіти, методи дистанційного навчання та сучасні інформаційні технології. – Київ : Університет «Україна», 2000. – С. 80.
Коваль М. Впровадження комбінованого і дистанційного навчання у Львівському інституті пожежної безпеки сучасний станперспективи Львівський інституту пожежної безпеки / М. Коваль, Б. Шуневич. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ubgd.lviv.ua/ UA/zaochka/LabSІТЕ/statti/YaltaVIRT2006.
Козубовська І. В. Дистанційне навчання в системі освіти / [І. В. Козубовська, В. В. Сагарда, О. П. Пічкар]. – Ужгород : УжНУ, 2001. – 290 с.
Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні (затверджено Постановою МОН України В. Г. Кремен 20 грудня 2000 р.).
Національна стратегія розвитку освіти 2012–2021 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mon.gov. ua/images/files/news/12/05 4455.pdf.
Організація навчального процесу [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ab.uu.edu.ua/organizaciya-navchalnogoprocesu.
Положення про дистанційне навчання від 23 вересня 2003 р. № 1494 (1494-2003-п).
Степаненко С. Про трансформацію системи заочної освіти в умовах інтеграції в Європейський освітній простір / С. Степаненко // Вища школа. – № 2. – 2007. – С. 31–37.
Стрельніков В. Ю. Технології дистанційного навчання у вищій школі / В. Ю. Стрельніков // Нові технології навчання: наук.-метод. збірн. – Київ : Наук.-метод. Центр вищої освіти, 2004. – Вип. 36. – С. 41–51.
Створення дидактичних матеріалів з дистанційної форми навчання: Інформаційно-методичний довідник / [П. М. Таланчук, А. Г. Шевцов, В. Т. Бажан, В. Н. Гемба]. – Київ : Університет «Україна», 2001. – С. 48.
Шуневич Б. І. Розвиток основних компонентів для організації дистанційного навчання в Україні / Б. І. Шуневич // Проблеми освіти: наук.-метод. збірн. – Київ : Наук.-метод. Центр вищої освіти, 2003. – Вип. 33. – С. 45–56