СУЧАСНІ ФОРМИ РОБОТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
іноземна мова, курсант, фахівець, форма, інновація, тренінг, кейс-метод, конференція, технологія, гуманізаціяАнотація
У статті йдеться про особливості вивчення іноземної мови курсантами військових закладів вищої освіти, що полягають у спеціальному відборі дидактичного матеріалу та застосуванні сучасних форм роботи: тренінгів, кейсів, реферування, конференцій. З’ясовано, що активні форми роботи з вивчення іноземної мови сприяють більш глибокому її засвоєнню та спонукають до самоосвіти. Доведено, що цільові, змістові та процесуальні особливості інноваційної освітньої системи моделюються на основі гуманістично зорієнтованих педагогічних ідей і технологій, спрямовані на актуалізацію освітніх потреб особистості, яка росте й розвивається. Зазначено, що позитивно зарекомендували себе на заняттях з іноземної мови: творче реферування, технології групової співпраці, тренінги, які передбачають відпрацювання конкретних умінь і навичок, студентські конференції, на яких є змога засвідчити результати особистісного зростання.Посилання
Бобохуджаев Ш. И. Инновационные методы обучения: особенности кейс-стади метода обучения и пути его практического использования / Ш. И. Бобохуджаев, З. Ю. Юлдашев. – Ташкент, 2006. – 88 с.
Гладких И. В. Методические рекомендации по разработке учебных кейсов / И. В. Гладких. – Санкт-Петербург, 2004. – 75 с.
Лященко В. М. Інноваційна діяльність як предмет наукових досліджень / В. М. Лященко // Педагогіка та психологія : збірник наукових праць. – Харків, 2018. – Вип. 59. – С. 24–31.
Якименко С. С. Інноваційні освітні технології у вивченні англійської мови / С. С. Якименко // Англійська мова та література. – 2015. –№ 25–26 (467–468). – С. 2–4.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-07-29
Номер
Розділ
Статті