ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УМОВАХ ФОРМАЛЬНОЇ І НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • М. В. Чунарьова-Вовнянко

Ключові слова:

професійний розвиток, формальна освіта, ключові компетентності, неформальна освіта, система підвищення кваліфікації

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми професійного розвитку вчителів іноземних мов в умовах формальної і неформальної освіти. Розглянуті сучасні підходи до професійного розвитку вчителів іноземних мов. Виокремлені основні задачі сучасної системи підвищення кваліфікації для підготовки компетентного вчителя Нової української школи, ключові компетентності, якими повинен володіти вчитель іноземних мов. Проаналізовано сучасні видання, присвячені питанню професійного розвитку не лише вчителів іноземних мов в умовах формальної і неформальної освіти, а й педагогів у світовому освітньому просторі. Сформульовано рекомендації щодо розширення знань професійного розвитку вчителів іноземних мов в умовах формальної і неформальної освіти. Ознайомлено вчителів із новими вимогами навчальних програм, відповідно до затвердженого державного стандарту, визначено шляхи неперервного професійного розвитку вчителів іноземних мов у системі підвищення кваліфікації

Посилання

Проект Концепції розвитку педагогічної освіти. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://mon.gov.ua/ua/news/ mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennya-proekt-koncepciyi-rozvitku-pedagogichnoyi-osviti.

Сидоренко В. В. Акмеологічні технології в освіті дорослих / В. В. Сидоренко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. – 2016. – Вип. 24 (34). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://lib.iitta.gov.ua/107265/.

Ganser T. An ambitious vision of professional development for teachers / T. Ganser // NASSP Bulletin. – 2000. – № 84 (618). – P. 6–12.

Professional development in education: in search of the life optimal fix // Professional development in education: new paradigms and practices / eds. T. Guskey, M. Huberman. – New York : Teachers College Press, 1995. – P. 114–132.

Glatthorn A. Teacher development / A. Glatthorn // International encyclopedia of teaching and teacher education. – London : PergamonPress, 1995. – P. 41–44.

Ingvarson L. Professional development as the pursuit of professional standards: the standard based professional development system / L. Ingvarson // Teaching and Teacher Education. – 1998. – № 14 (1). – P. 127–140.

Scheerens J. Teachers’ professional development. Europe in international comparison. An analysis o teachers’ professional development based on the OECD’s Teaching and Learning International Survey (TALIS) / J. Scheerens. – Luxembourgh: Office for Official Publications of the European Union, 2010. – 204 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-29