ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ФАСИЛІТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • О. М. Фокша

Ключові слова:

компетентність, фасилітаційна компетентність учителя гуманітарних спеціальностей, експериментальна модель, формування, освітній простір вищого педагогічного закладу освіти

Анотація

Стаття присвячена практичному аспекту дослідження феномена “фасилітаційна компетентність учителя”. Представлена експериментальна модель і методика її формування у студентів в освітньому просторі вищого педагогічного закладу освіти. На основі аналізу понять “компетентність” і “професійна компетентність учителя” представлено тлумачення фасилітаційної компетентності учителя гуманітарних спеціальностей, її структурні компоненти, педагогічні умови, що забезпечують її формування у студентів – майбутніх учителів. Схарактеризовано складові частини моделі формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей: мета, етапи реалізації педагогічних умов, засоби реалізації педагогічних умов, компоненти фасилітаційної компетентності, критерії їх вимірювання та показники.

Посилання

Базиль Л. О. Теоретичні та методичні засади розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури : дис. … док. пед. наук : 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / Л. О. Базиль. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – 540 с.

Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям / С. У. Гончаренко. – Вінниця : ДОВ “Вінниця”, 2008. – 278 с.

Енциклопедія освіти / гол. ред. В. Г. Кремень ; Академія педагогічних наук України. – Київ : Юрінком Інтер, 2008 – 1040 с. Закон України “Про освіту”. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19. 5. Теорія і методика професійної освіти : [навч. посіб.] / під ред. З. Курлянд. – Київ : Знання, 2012. – 390 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-29