ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ІЗ КОМП’ЮТЕРНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ
Ключові слова:
професійна компетентність, комп’ютерна інженерія, міждисциплінарні зв’язки, інтеграція, професійно орієнтовані завдання, молодші спеціалістиАнотація
У статті визначено і обґрунтовано педагогічні умови, створення яких у вищих навчальних закладах І−ІІ рівнів акредитації сприятиме формуванню професійної компетентності майбутніх молодших спеціалістів із комп’ютерної інженерії. Визначено зміст поняття “професійна компетентність майбутнього фахівця з комп’ютерної інженерії”, інтегральну характеристику особистості майбутнього фахівця, яка поєднує наявність знань, вмінь та навичок у галузі інформатики та обчислювальної техніки та професійно важливих якостей, які забезпечують ефективне виконання ним професійної діяльності з обслуговування комп’ютерних систем і мереж.
Виокремлено і розглянуто такі шляхи формування професійної компетентності, як забезпечення міждисциплінарних зв’язків шляхом інтеграції змісту дисциплін професійної та практичної підготовки та розробки і використання в освітньому процесі системи професійно орієнтованих завдань різного рівня складності. Розкрито зміст і особливості кожного з напрямів формування професійної компетентності майбутніх молодших спеціалістів із комп’ютерної інженерії.
Посилання
Дорошенко В. П. Якісна освіта та інформаційно-комунікаційні технології / В. П. Дорошенко // Економіка в школах України. – 2010. – № 11. – С. 8−14.
Ломаковська А. В. Інформаційно-комунікаційні технології – нова якість навчання та послуг: Практико зорієнтоване дослідження / А. В. Ломаковська, Г. О. Проценко. – Київ : Інком, 2006. – 70 с.
Кулаева Г. М. Компетентностно ориентированные задания как средство диагностики сформированности профессиональных компетенци й студентов / Г. М. Кулаева, О. В. Гордиенко // Педагогическое образование в России. – 2015. – № 5. – С. 93.
Музика О. О. Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Загальна психологія” : навч. посіб. / О. О. Музика // Професійно-орієнтовані завдання з психології. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – С. 24−51.