ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я ДО ДІЯЛЬНОСТІ (КОМПОНЕНТИ, РІВНІ)

Автор(и)

  • Д. В. Строілова

Ключові слова:

майбутні учителі основ здоров’я, готовність майбутніх учителів, застосування здоров’язбережувальних технологій, професійна підготовка

Анотація

У статті розглянуто і проаналізовано підготовку майбутнього вчителя основ здоров’я до його професійної діяльності. Розглянуто сутність підготовки майбутнього вчителя як інтегрованої системи спеціальних знань, умінь та навичок спілкування та особистісних якостей, які визначають загальний та професійний рівень культури вчителя, що забезпечить змогу формувати всебічно розвинутого школяра. Автор вказує на визначальну роль мотиваційно-ціннісного, інформаційно-пізнавального, організаційно-діяльнісного, операційного, емоційно-вольового рефлексивно-оцінного компонентів у підготовці майбутніх фахівців до неперервного професійного розвитку, в якому вирішальну роль відіграє розвинутий пізнавальний інтерес, на формування якого у школярів впливатиме особистість вчителя.

Посилання

Галузяк В. М. Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування : автореф. дис. … канд. психол. наук : 19.00.07 «Педагогічна та вікова Психологія / В. М. Галузяк. – Київ, 1998. – 17 с.

Сластенин В. А. Профессиональная готовность учителя к воспитательной работе содержание структура функционирования / В. А. Сластенин // Профессиональная подготовка учителя в системе высшего образования. – 1995. – С. 14−28.

Савченко О. Я. Уміння вчитися як ключова освітня компетентність середньої школи / Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : бібліотека з освітньої політики / за заг. ред. О. В. Овчарук. – Київ : “К. І. С.”, 2004. – 112. – С. 33−45.

Вітвицька С. С. Методологічні основи ступеневої педагогічної освіти / С. С. Вітвицька // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2005. – Випуск 21. – С. 8–11.

Осипова Т. Ю. Педагогічні умови формування професійно орієнтованої особистості майбутнього вчителя та їх взаємодія / Т. Ю. Осипова // Наука і освіта. – 2004. – № 6-7. – С. 195−197.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-29