ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ

Автор(и)

  • О. А. Стасенко

Анотація

Стаття присвячена проблемі активізації і залучення студентської молоді до занять фізичною культурою. Обґрунтовано ефективність процесу формування позитивної мотивації завдяки чіткому визначенню цінностей фізичної культури і спорту в житті студента, місця і ролі фізичних вправ у здоровому способі його життя та впровадженню нових форм і методів навчальної та фізкультурно-масової роботи для підвищення рівня рухової активності серед студентської молоді. Визначено педагогічні умови, які сприятимуть ефективності процесу формування мотивації студентів вищих педагогічних навчальних закладів до занять фізичною культурою, а саме: застосування особистісноорієнтованого підходу в процесі організації та проведення занять із фізичного виховання; самоуправління й самовиховання у студентів потреби самостійно займатися фізичною культурою; налагодження певних взаємовідносин між студентами та викладачами на демократичних та гуманних засадах і методичному співробітництві.

Посилання

Антонова Т. В. Педагогические условия валеологического саморазвития студента в процессе физического воспитания : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Антонова. – Чебоксары, 2005. – 20 с.

Бондарчук Н. Я. Диференційований підхід до фізичного виховання студенток з різних біогеохімічних зон Закарпаття : автореф. дис. … канд. наук з фіз. вих. і спорту : 24.00.02 / Н. Я. Бондарчук. – Львів, ЛДІФК. – 2006. – 20 с.

Биличенко Е. Внешность как важнейший стимул мотивации к двигательной активности студентов / Е. Биличенко // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2015. – № 1. – С. 10−15.

Винник В. Д. Особливості формування інтересу та мотивації до занять фізичним вихованням / В. Д. Винник // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – № 12. – С. 39−42.

Закурин Л. В. Формирование потребности к занятиям физической культурой у студентов технического вуза на основе использования рейтинговой системы оценивания : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Закурин. – Шуя, 2005. – 17 с.

Ковтун А. Врахування психофізіологічних особливостей студентів в процесі формування мотивації до занять фізичною культурою і спортом / А. Ковтун // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2016. – № 1. – С. 176−181.

Петрица П. Значення самостійних занять фізичними вправами для студентів груп фізичної реабілітації / П. Петриця // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки / уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. – № 2 (30). – С. 91−95.

Biglan A. The integration of research and practice in the prevention of youth problem behaviors. Am Psychol / А. Biglan, P. J. Mrazek, D. Carnine, B. R. Flay. – 2003; 58:433–440 р.

Hopper C. Physical activity and nutrition for health / C. Hopper, B. Fisher, K. D. Munoz. – Champaign : Human Kinetics, 2008. – 374 p.

Physical activity and health / C. Bouchard, S. N. Blair, W. L. Haskell. – Champaign : Human Kinetics, 2007. – 410 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-29