ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВИХ ЗВО

Автор(и)

  • К. П. Нігаметзянова

Ключові слова:

іноземна мова, курсант, фахівець, підхід, моделювання, репродуктивні вправи, рівень застосування знань, творчий рівень

Анотація

У статті йдеться про застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів, який передбачає врахування вихідного рівня знань та специфічного добору оптимальних методів, засобів, форм і прийомів роботи. Доведено, що особистісно орієнтоване навчання у військовому закладі вищої освіти потребує корекції змісту освіти, форм і засобів її реалізації. Змістовий компонент навчального процесу має охоплювати все необхідне для формування і розвитку особистості курсантові, формування його професійних компетентностей. У вітчизняній практиці підготовки військових фахівців досі оптимальною формою організації навчального процесу вважають колективні та групові заняття. Організація особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Такий підхід дає змогу застосовувати різнорівневі завдання та вправи, що сприяє формуванню свідомого засвоєння іноземної мови військовим фахівцем.

Посилання

Володько В. М. Індивідуалізація навчання студентів / В. М. Володько, М. М. Солдатенко // Педагогіка та психологія. – 1994. – № 3. – С. 91−99.

Иванов А. В. Портфолио в начальной школе: пособие для учителя общеобразоват. учрежд. / А. В. Иванов. – Москва : Просвещение, 2012. – 198 с.

Сериков В. В. Личностно ориентированное образование: поиск новой парадигмы: монографія / В. В. Сериков. – Москва, 1998. – 182 с.

Ткаченко Л. П. Реалізація інноваційних педагогічних технологій у процесі вивчення курсу риторики. Педагогіка та психологія : збірник наукових праць / Л. П. Ткаченко. – Харків, 2016. – Випуск 53. – С. 92−102.

Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи / М. М. Фіцула. – Київ : Академвидав, 2006. – 352 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-29