АНАЛІЗ ВПЛИВУ РІЗНОМАНІТНИХ ЧИННИКІВ НА УСПІХ СТУДЕНТІВ В УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • О. І. Козьменко

Ключові слова:

успішність, вища освіта, студент, дослідження чинників, вищий навчальний заклад, фактори досягнення успіху, стратегія університету, допомога студентам

Анотація

У статті розглянута проблема успішності студентів університетів. Надано аналіз чинників, які впливають на успішність у вищих навчальних закладах. Різноманіття факторів умовно можна поділити на три групи: перша – чинники академічних досягнень і здібностей студента, друга – чинники, що викликані другорядними обставинами, та третя – група особистих факторів. Аналіз показав важливість впливу цих груп на досягнення результату, а стратегія університету повинна містити етап дослідження індивідуальних потреб і особистих чинників студентів із метою надання допомоги в досягненні успіху. Урахування впливу групи особистих факторів, розвиток необхідних навичок є вкрай важливими в роботі зі студентами. Зосередження уваги на індивідуальних академічних потребах студентів та позитивному моделюванні, створення таких умов навчання, які б надавали можливість студентам залишитися в університеті і досягати кінцевого результату, незважаючи на труднощі і перепони, – ключове завдання закладів вищої освіти.

Посилання

Лілія Гриневич: Школа повинна зробити людину успішною…/ Л. Гриневич. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу : https://www.unian.ua/politics/10115879.

Chemers M. M. Academjc self-efficacy and first-year college student performance and adjustment / M. M. Chemers, L. Hu, B. F. Garcia // Journal of Educational Psychology. – 2001. – № 93(1). – С. 55–64.

Do psychosocial and study factors predict college outcomes? / [S. B. Robbins, K. Lauver, H. Le та ін.] // Psychological Bulletin. – 2004. – № 130. – С. 261–288.

Fast facts: Graduation rates // National Center for Education Statistics. – 2016. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу : https://nces.ed.gov/fastfacts/display.

Lyubomirsky S. The How of Happiness: A New Approach to Getting the Life You Want / Sonja Lyubomirsky. – New York : Penguin Books, 2007. – 362 c.

McNair T. B. Becoming a Student-Ready College: A New Culture of Leadership for Student Success / Tia Brown McNair. – Hoboken, NJ : Jossey-Bass, 2016.

Mitchell J. Who’s most likely to default on student loans? / Josh Mitchell // Wall Street Journal – [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу : http://blogs.wsj.com/economics/2015/02/19/whos-most-likely-to-default>-on-student-loans/.

Persistence and retention – Snapshot report // National Student Clearinghouse Research Center. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу : https://nscresearchcenter.org/snapshotreport-persistenceretention22/.

Personal factors impacting college student success: Constructing college learning effectiveness inventory (CLEI) / E. Кim, F. Newton, R. Downey, S. Benton // College Student Journal. – 2010. – № 44. – С. 112–125.

Seidman A. College Student Retention:Formula for Student Success / Alan Seidman. – Westport, CT : American Council on Education and Praeger Publishers, 2005. – 345 с. – (ACE / Praeger Series on Higher Education).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-26