ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДІ

О. М. Власенко

Анотація


Автор досліджує проблему готовності майбутнього вчителя до організації дозвіллєвої діяльності школярів освітнього закладу, визначає сутність ключових понять “дозвілля”, “дозвіллєва діяльність”, “готовність до організації дозвілля”, досліджує умови підготовки студентів до організації дозвіллєвої діяльності. Автор зауважує, що одним із чинників досягнення соціалізації та повноцінної самореалізації молоді, розвитку творчої особистості школяра може стати доцільно організована дозвіллєва діяльність та створення дозвіллєвого середовища освітнього закладу, які дозволять ефективно вирішувати широкий комплекс виховних завдань. Виділено низку педагогічних умов, які забезпечать ефективне формування готовності майбутнього вчителя до організації дозвіллєвої діяльності школярів: урахування інтересів, потреб та здібностей майбутніх учителів, активність, використання технологій організації дозвіллєвої діяльності.

Ключові слова


діяльність; дозвіллєва діяльність; творчість; самореалізація; готовність; освітнє середовище; освітній процес; заклад вищої освіти

Повний текст:

PDF

Посилання


Brightbill C. The challenge of leisure. Englewood Cliffs. NJ : Prentice-Hall, 1960.

Kaplan M. Some new international issues in leisure. Society and Leisure. 1999. 22. – PP. 191–193.

Kelly J. Freedom to be: A new sociology of leisure. New York, NY : Macmillan, 1987.

Маслоу А. Мотивация и личность / А. Маслоу. – Санкт-Петербург : Евразия, 1999. – 478 с.

Петрова З. Свободное время – общественное достояние : роль свободного времени в повышении социальной активности личности. – / З. Петрова. – Москва : Сов. Россия, 1980. – 125 с.

Chick G. Leisure and culture: Issues for an anthropology of leisure. – Leisure Sciences. 1998. 20. Рp. 111–133.

Chick G., Dong E. Cultural constraints on leisure. In E. L. Jackson (Ed.), Constraints to leisure (pp.169–183). State College, PA : Venture, 2005.

Henderson K. Expanding the meanings of leisure in a both/and world. Society and Leisure, 2008. 31. Рp. 15–30.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.