ІННОВАЦІЙНА МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • О. С. Падалка

Ключові слова:

вища освіта, професійне зростання, особистість, інтеграція, європейські стандарти, новітні інформаційні технології, глобалізація

Анотація

У статті розглядається питання розбудови національної освіти в контексті інноваційного оновлення її змісту, аналізується сучасний стан розвитку освіти, обґрунтовуються напрями вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти, поглиблення її зв'язку з практикою ринкових трансформацій, нормативної узгодженості із європейськими стандартами, здобутки та перспективи в умовах інтеграції до європейської освітньої системи.
Реформування вітчизняної системи вищої освіти зумовлює конкретні зміни навчання в університеті на всіх рівнях: програми, змісту, форм, і технології навчання, організації контролю навчання. Сучасна стратегія перезавантаження нової парадигми розвитку освіти має забезпечити ефективну взаємодію функціонування системи неперервної освіти в умовах навчально-наукового комплексу – профільної, середньої і вищої професійної освіти, підготовку конкурентоспроможних фахівців європейського типу, бути інноватором нової філософії освітньої політики держави та отримати економічні та соціогуманітарні переваги в трансформаціях глобалізованого світу.

Посилання

Загальні збори НАПН України 16.11.2018 р. “Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи”.

Булавенко С. Д., Падалка О. С., Шпак О. Т. / С. Д. Булавенко та ін. // Економічна культура учнів. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – 425 с.

Кулішов В. В. Стратегія розвитку України в умовах глобалізації / В. В. Кулішов // Економічний аналіз. 3б. наук. праць. Випуск 12. Частина 1. ТНЕУ : Тернопіль, 2013. – С. 175–178.

Вачевський М. В. Основи економіки. Навчальний посібник / М. В. Вачевський, В. М. Мадзігон та ін. – Київ : Педагогічна думка, 2007. – 612 с.

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки: Указ Президента України № 344/2013 від 25 червня 2013. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.prisident.gov.ua/.

Падалка О. С. Економіка освіти та управління / О. С. Падалка. – Київ : Педагогічна думка, 2012. – 184 с.

Морозов В. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс / В. Морозов // Вища освіта України. – 2013. – № 2. – С. 54–58.

Вишинська Г. Інформатизація як дійсність та перспективна тенденція розвитку освіти / Г. Вишинська // Філософські абриси сучасної освіти: монографія [за заг. ред. І. Предборської]. – Суми : ВТД “Університетська книга”, 2006. – С. 148–189.

Коломієць А. М. Інформаційна культура як основа професіоналізму педагога / А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць // Проблеми сучасної педагогічної освіти: педагогіка і психологія. 3б. наук. праць. – Вип. 33 – Ч. 2. – 2011. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2011_33_2/Kolomiec.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-23

Номер

Розділ

Статті