РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ПЕДАГОГІКИ СПІВРОБІТНИЦТВА ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Л. М. Черниш

Ключові слова:

ідеї педагогіки співробітництва, студенти, англійська мова, навчальний процес

Анотація

У статті визначено сутність педагогіки співробітництва. Установлено, що педагогіка співробітництва сприяє підвищенню інтересу студентів до навчання та формуванню у них загальнолюдських цінностей. Висвітлено основні ідеї педагогіки співробітництва (пізнання та засвоєння істинно людського; пізнання себе; гуманізація освітнього процесу тощо). Висвітлено досвід впровадження ідей педагогіки співробітництва під час аудиторних занять з англійської мови зі студентами економічних спеціальностей на прикладі опрацювання тем “Business Propositions” та “Culture Differences”. Висвітлено функції викладача під час організації навчального процесу, які полягають у формуванні мовленнєвої компетенції студентів, з одного боку, та у прищепленні молоді розуміння ідей педагогіки співробітництва – з іншого.

Посилання

Cammidge M. Speaking Extra. A Resource Book of Multi-level Skills Activities / M. Cammidge. – Cambridge: Cambridge University Press, 2004. – 128 p.

Oxenden C. New English File. Upper-Intermediate Students’ Book. / C. Oxenden, S. Lathem-Koening. – Oxford University Press, 2005. – 162 p.

Зуєва М. В. Організація навчально-педагогічного співробітництва у навчально-виховному процесі вищої школи / М. В. Зуєва // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2010. – Вип. 25 (29). – С. 156–163.

Рагулько О. Л. Педагогіка співробітництва – сучасна педагогічна технологія формування особистості учня (дослідження спадщини великого педагога В. О Сухомлинського) / О. Л. Рагулько // Мат-ли І Всеукр. наук.-пр. конф “Педагогічна персонал істика”, присвяченої 160-річчю від дня народження С. Ф. Русової (25 лютого 2016 р., м. Івано-Франківськ, Україна) / за заг. ред. Т. К. Завгородньої. – Івано-Франківськ, 2016. – С. 49–55.

Сердюк В. Н., Котова А. В. Проблемное обучение – основной прием активизации процесса преподавания иностранных языков студентам неязыковых специальностей / В. Н. Сердюк, А. В. Котова // Вопросы методики преподавания в ВУЗе: сб. ст. СпБ. гос. политех. ун-та / Под. ред. д-ра пед. наук проф. Н. И. Алмазовой. – Санкт-Петербург: Изд-во Политехнического ун-та. – Вып. 5 (19-1), 2016 г. – С. 169–175.

Цікра І. О., Куліда І. М. Педагогіка співробітництва – основа сучасної моделі навчально-виховного процесу у вищих військових навчальних закладах / І. О. Цікра, І. М. Куліда // Збірник наукових праць “Військова освіта” Національного університету оборони України. – 2013. – № 2 (28).– С. 172–180.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-23

Номер

Розділ

Статті