НТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК МОТИВАЦІЯ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (КООПЕРАТИВНЕ НАВЧАННЯ)
Ключові слова:
інтерактивні завдання, кооперативне навчання, іноземна мова, мотивація, студент, особистість, інтерес, ЗВОАнотація
Педагогічна практика вимагає створення відносно простого і водночас максимально універсального, професійного розвитку студентів на заняттях з іноземної мови. У статті розглянуто особливості застосування інтерактивних технологій навчання як мотивації до вивчення іноземної мови. Обґрунтована необхідність використання на заняттях з іноземної мови інтерактивних технологій. Використання інтерактивних методів навчання посилює увагу студентів, а також дає змогу значно збільшити час мовної практики на заняттях для кожного студента. Окреслено необхідність застосування кооперативного навчання під час вивчення іноземної мови у ВНЗ [2, електронний ресурс]. Наведено приклади застосування кооперативного навчання під час вивчення окремих тем з іноземної мови. У процесі кооперативного навчання викладач стає організатором самостійної, навчально-пізнавальної, комунікативної, творчої діяльності студентів.Посилання
Калініченко А. І., Гуцол А. А. Materialy XII mezinarodni vedecko – prakticka konference «Vedecky prumysl evropskeho kontinentu – 2016». – Dil 9. – Filologie. Philosophy: Praha, Publishing House «Education and Science» s.r.o., 2016. – P. 38–41.
Заворотна О. І. Психолого-педагогічні умови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ / О. І. Заворотна // Вісник психології та педагогіки (електронний ресурс): зб. наук. робіт. – Київ, 2012. – Вип. 10.
Лосєва Н. М. Активні методи навчання в курсі аналітичної геометрії / Н. М. Лосєва // Дидактика: проблеми і дослідження: міжнар. зб. наук. робіт. – Донецьк, 2008. – Вип. 29. – С. 29–34.
Олішевич В. М. Педагогічні умови формування позитивної мотивації студентів ВНЗ до вивчення іноземних мов / В. М. Олішевич // Молодий вчений: педагогічні науки: зб. наук. робіт. – Херсон, 2015. – Вип. 6 (21). – Ч. 3. – С. 41–44.
Русинова Л. П. Педагогічний словник за темами: навч. посібник. / Л. П. Русинова. – Сарапул, 2010.
Johnson D., Johnson R. Learning together and alone: cooperative, competitive, and individualistic learning. – Boston: Allyn and Bacon, 1999.