ДОЦІЛЬНІСТЬ УПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО КОМПЛЕКСУ SMART BOARD У ПРОПЕДЕВТИЧНОМУ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ СЛУХАЧІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ЗВО
Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивна дошка, пропедевтичне навчання іноземних слухачівАнотація
У статті проаналізовано можливості інтерактивного програмно-технологічного навчального комплексу SMART Board; обґрунтовано доцільність його впровадження у пропедевтичне навчання іноземних слухачів української мови в нейрофізіологічному, когнітивному, психолого-педагогічному та методичному аспектах; висвітлено методичні задуми реалізації інтерактивної дошки у пропедевтичному навчанні іноземних слухачів української мови; схарактеризовано труднощі, з якими викладач може зіштовхнутися, працюючи зі SMART Board.Посилання
Гуревич Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі і наукових дослідженнях / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – Київ: “Освіта України”, 2007. – 396 с.
Ильичева С. В. Когнитивные функции мультимедиа в компьютерных системах учебного назначения / С. В. Ильичева // Труды XVI Всеросс. науч-метод. конф. “Телематика 2009” (22–25 июня 2009 г., Санкт-Петербург). Т. 2. Секция В.С.Д. – Санкт-Петербург: Изд. СПб ГУИТМО, 2009. – С. 343–344.
Имамутдинова Ф. Р. Инновационные технологии преподавания иностранных языков в неязыковом вузе: материалы Всеросс. науч.-практ. конф. – Уфа: УЮИ МВД России, 07.04.2011. – 231 с.
Коржачкина О. М. Симуляционные задания для интерактивной доски при работе с иноязычными литературными произведениями: принципы разработки и методика использования [Електронний ресурс] / О. М. Коржачкина // ГОУ Центр образования – Москва: “Восточное Дегунино” СОУО ДО, 2007. − № 1678. − Режим доступу: http://vio.uchim.info/Vio_73/ cd_site/articles/art_1_2.htm.
Корчажкина О. М. Специфика применения интерактивной доски на уроках иностранного языка / О. М. Коржачкина // Иностранные языки в школе. – 2012. – № 6.
Крапивенко А. В. Технологии мультимедиа и восприятие ощущений: учеб. пособие. – Москва: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2009. – 271 с.
Леднёв В. С. Содержание образования / В. С. Леднёв. – Москва: “Высш. шк.”, 1989. – 360 с.
Пассов Е. И., Кузовлева Н. Е. Основы коммуникативной теории и технологии иноязычного образования: методическое пособие для преподавателей русского языка как иностранного / Е. И. Пассов, Н. Е. Кузовлева. – Москва: “Русский язык. Курсы”, 2010. – 568 с.
Сергеев В. С. Инженерная психология и эргономика: учеб. пособие. – Москва: НИИ школьных технологий, 2008. – 176 с.
Чередніченко Г. А. Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни “іноземна мова” у вищих технічних навчальних закладах / Г. А.Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця // Наукові записки. Серія: “Педагогіка”. – Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка. – 2011. – № 4. – С. 134–138.
Шехтман А. В., Кузнецов С. П. Интерактивные доски: теория и практика / А. В. Шехтман, С. П. Кузнецов // Мир ПК. – 2007. – № 9. – С. 124–128.
Mayer R. E. Multimedia Learning / R. E. Mayer. – Cambridge; New York: Cambridge University Press, 2001. – 210 p.
Sсhnotz W. An integrated model of text and picture comprehension / W. Shnotz // The Cambridge Handbook of Multimedia Learning. – New York: Cambridge University Press, 2005. – P. 49–69.